You are here: Home - 客戶推薦 - Lisa & Kit (麗江 婚紗攝影.Feb 2015)

Lisa & Kit (麗江 婚紗攝影.Feb 2015)

Posted on 六月 4th, 2015 with 0 Comments

係我地開始計劃成個婚禮之前,我地係網上一直尋找一間合適我們的攝影風格及一些簡樸而又比較特別的地方去進行我們的PRE WEDDING….但一直都未能尋找到一間合適的攝影公司…..直至我們在婚紗展發現Fei Wedding ……係當時職員Jennifer為我們介紹及提供咗好多有關麗江的照片及資料供給我們考慮,我們亦發覺麗江有很多景色可以影….同埋都之係我們一直都係我地想尋找的風格…不論是攝影風格及拍攝地點…因為出面很多攝影公司都冇麗江依個景點去拍Pre-wedding ..而且Jennifer服務態度不錯,解釋又十分詳細細心,而且無論照片的質素、製成品樣板以及收費都十分符合我們的要求,更重要的是(可以取回所有拍過的照片),唔似外面某D公司要每張相計錢….這一點是十分重要!!!! 實在划算,於是我們考慮了一會便決定用Fai Wedding 幫我地做一生人一件最偉大的事情!!!我們爽快的決定及購買,便知我們的滿意程度。

到揀衫嗰日,Hedy亦提供好多意見,亦為我揀選最適合嘅服飾,即使我試咗好耐及好多件仍然非常有耐性!!!Good!!到出發前後亦不斷提點我哋要注意嘅地方, 非常之細心及專業….

抵達麗江後入住的寒舍客棧,老闆娘亦十分熱情有禮,同她們相處就好似一家人一樣…而我哋亦同攝影師,化妝師同助手打成一片場面融合….. 而且幫我們影咗好多靚相,我們時常都有唔同的意見他們都会盡量滿足我們令拍攝效果更加完美!!,尤其係攝影師為咗捕足一個完美而靚嘅角度即刻爬上山,真係令人佩服…. 果種的專業態度實在令人讚嘆!!!,而化妝師亦為我們化得好靚,我D朋友見到都讚好!!! 最後Fei告知我們可以去睇我們的婚照及揀相,看過相片後,相片的質素果然沒令我們失望,而且在後期的修相和排版的過程中,他們都一一按我們不同的要求去整理及修改…直至我們滿意為至,而且職員細心亦有效率。

Fei Wedding的服務和技術真的是超值及令人滿意!!

Lisa & Kit (麗江 婚紗攝影.Feb 2015) Lisa & Kit (麗江 婚紗攝影.Feb 2015) Lisa & Kit (麗江 婚紗攝影.Feb 2015) Lisa & Kit (麗江 婚紗攝影.Feb 2015)

(感謝 Lisa & Kit  與我們分享動人的婚照)

更多麗江作品請往:http://feiwedding.com/fei-gallery/LiJiang

Fei Wedding Photography 菲.攝影
www.feiwedding.com
facebook 專頁 www.facebook.com/feiweddinghk

Leave a Reply

Fei Wedding 菲.攝影提供頂級海外婚紗攝影服務,取景地點包括麗江、九寨溝、日本、韓國、歐洲及澳洲等地。總部設於香港交通樞紐的太子區,提供方便貼心的禮服飾物,行程安排、攝影支援及後期制作等完善服務。

Search

網上相簿

地址及營業時間

地址:九龍旺角廣東道1155號日昇廣場
   (港鐵太子站)
時間:12:00noon to 8:00pm
   (逢星期三休息,公眾假期除外)
電話:3580 1672, 3580 1679, whatsapp 6611 3878
電郵:info@feiwedding.com

臉書專頁