You are here: Home - 客戶推薦 - 麗江.九寨溝 - Winnie & Luis (麗江 婚紗攝影.April 2013)

Winnie & Luis (麗江 婚紗攝影.April 2013)

Posted on 四月 30th, 2013 with 0 Comments

今次JOIN左FEI WEDDING為我地拍攝PRE-WEDDING雖然已告一段落,但真係非常之難忘!

回想當日,係網上搵拍攝PRE-WEDDING既公司,最令我地鐘意既攝影風格始終都係FEI WEDDING,特別係拍攝麗江。於是,我地前往太子門市查詢,店員Kate非常有耐性地同我地介紹我地想去既麗江套餐,而且不厭其煩地解答我地所有既問題,最令我欣賞既係佢仲會企係我地顧客既立場,為我地爭取好多好多結婚贈品,真係非常多謝Kate!

另外,值得一讚既係FEI當地既攝影師 “大偉”和化妝師都好專業、好準時,化妝師每日晨早都非常準時來幫我化妝!化妝技巧簡直係神乎其技,可以將單眼皮既我化到雙眼皮,由於無得試妝,所以開始都比較擔心化出來既效果會唔會好嚇人,不過最後化出來既效果都比我想像中好。

記得,第一日朝早上玉龍雪山由於天氣實在太凍,而且山高氧氣少,細心既FEI攝影團隊原來早已幫我地預備左氧氣筒,落山準備去拍攝第二個景點時,“大偉”怕我地肚餓,所以買左熱辣辣既核桃餅俾我地醫肚,然後先継續行程,這實在太窩心啦! 到晚上著祈袍影夜景果時,“大偉”又幫我地預備左許願燈,佢地預備得真係好周到, 所以令到整個拍攝既效果都非常有風格!

FEI WEDDING無論由我地開始試禮服抑或代我地BOOK客棧,然後再到揀相,總之出發前後既預備,都安排得好妥當,令我地非常放心又滿意, FEI既所有員工除左好細心之外,今次PRE-WEDDING好彩有FEI既員工俾甘多專業意見我地,我地先可以完成整個甘完美既PRE-WEDDING咋!在此再次衷心謝謝你地!

FEI WEDDING真係值得推介,如果有朋友想去麗江拍攝PRE-WEDDING既話,真係非FEI WEDDING莫屬! 依家,我地最熱切期待既係等睇埋佢地幫我地設計既製成品,希望都可以出乎意料之外吧!期待、期待…… ^0^

Winnie & Luis

Winnie & Luis (麗江婚紗攝影.April 2013) Winnie & Luis (麗江婚紗攝影.April 2013) Winnie & Luis (麗江婚紗攝影.April 2013) Winnie & Luis (麗江婚紗攝影.April 2013)

(感謝  Winnie & Luis  與我們分享美麗的婚照)

更多麗江作品請往:http://feiwedding.com/fei-gallery/LiJiang

Fei Wedding Photography 菲.攝影
www.feiwedding.com
facebook 專頁 www.facebook.com/feiweddinghk

Leave a Reply

Fei Wedding 菲.攝影提供頂級海外婚紗攝影服務,取景地點包括麗江、九寨溝、日本、韓國、歐洲及澳洲等地。總部設於香港交通樞紐的太子區,提供方便貼心的禮服飾物,行程安排、攝影支援及後期制作等完善服務。

Search

網上相簿

地址及營業時間

地址:九龍旺角廣東道1155號日昇廣場
   (港鐵太子站)
時間:12:00noon to 8:00pm
   (逢星期三休息,公眾假期除外)
電話:3580 1672, 3580 1679, whatsapp 6611 3878
電郵:info@feiwedding.com

臉書專頁