You are here: Home - 客戶推薦 - 麗江.九寨溝 - Debby & Ming (九寨溝 婚紗攝影.October 2011)

Debby & Ming (九寨溝 婚紗攝影.October 2011)

Posted on 十月 31st, 2011 with 0 Comments

上個月幫襯Fei Wedding 去九寨溝影完結婚相, 啱啱收到相的PREVIEW, 效果真係好靚, 我同我未婚妻大人都好滿意ar~~~ 想係呢度讚下Fei Wedding….

其實一開始都有擔心過Fei Wedding唔知會唔會好似一般金都D舖頭咁唔專業, 又或者唔知會唔會好似D連鎖店咁不斷高壓銷售, 不斷sell 貴plan. 但第一次去到佢哋門市了解 pre wedding plan ge 時候, 佢哋都冇hard sell, 知道我哋難請假都主動建議我哋用1day plan (HKD1x,xxx) 都可以, 而冇遊說我哋用最貴GE 3 days plan. 淨係呢樣都已經令我哋兩個對Fei Wedding GE印象分大增!!

最重要GE係佢哋明碼實價, 一個價錢仲包晒所有相底, 唔會逐張計, 唔會令我哋失晒預算.
另外, D衫亦唔會分Grading , 唔會比D好舊好娘GE衫你然後局你upgrade. 拖尾又唔使加錢. 我哋貪佢D 衫係香港試完改完比我哋pack過去九寨溝影, 唔使到時有”驚喜”.

到了九寨溝, 影相嗰日攝影師同化妝師都好專業. 後來我哋先知原本攝影師已經係九寨溝影咗成5-6年相, 怪唔知得好多同行攝影師行家都唔夠佢熟路.
我哋到九寨溝嗰晚仲落緊雨, 好彩天公造美, 到第二朝我哋化好妝換好衫出門GE時候竟然陽光好好, 所以攝影師即刻話帶我哋去森林取景, 真係意外收穫AR~ Turn out 輯森林相D同事朋友都激讚! 我哋後來先知道唔係個個攝影師都識得/會帶新人去森林取景. 賺咗=D

終於嚟到湖區!! 真係好靚AR~ D 人多到呢~ 完全唔知可以點埋位影相,全靠個助手幫我哋霸到D靚位, 而估唔到D遊人除咗影風景之外仲當咗我哋係景點咁狂影!!! 搞笑到呢~ 攝影師影相真係好有要求, 由於天氣太凍關係我哋D笑容有時太僵硬, 我哋話OK想收工佢都唔收貨, 雖然係攰D, 但係好彩佢堅持, 我哋輯相出嚟D效果先至有咁好!! 抵讚!!

返咗香港睇相, D相靚唔在講(比兩張大家睇睇 =)) , 佢哋D aftersales service 都一流,我老婆仔GE完美主義性格發作個排版大改佢哋都冇炸型.
見佢哋個個都咁FRIENDLY咁專業, 又難得我老婆仔對佢哋有讚冇彈, 所以我哋決定Big Day 都幫襯Fei Wedding !

Debby & Ming (九寨溝 婚紗攝影.October 2011) Debby & Ming (九寨溝 婚紗攝影.October 2011) Debby & Ming (九寨溝 婚紗攝影.October 2011) Debby & Ming (九寨溝 婚紗攝影.October 2011)

(感謝  Debby & Ming  與我們分享美麗的婚照)

更多麗江作品請往:http://feiwedding.com/fei-gallery/LiJiang

Fei Wedding Photography 菲.攝影
www.feiwedding.com
facebook 專頁 www.facebook.com/feiweddinghk

Leave a Reply

Fei Wedding 菲.攝影提供頂級海外婚紗攝影服務,取景地點包括麗江、九寨溝、日本、韓國、歐洲及澳洲等地。總部設於香港交通樞紐的太子區,提供方便貼心的禮服飾物,行程安排、攝影支援及後期制作等完善服務。

Search

網上相簿

地址及營業時間

地址:九龍旺角廣東道1155號日昇廣場
   (港鐵太子站)
時間:12:00noon to 8:00pm
   (逢星期三休息,公眾假期除外)
電話:3580 1672, 3580 1679, whatsapp 6611 3878
電郵:info@feiwedding.com

臉書專頁