You are here: Home - 客戶推薦 - 麗江.九寨溝 - Joanna & Nash (九寨溝 婚紗攝影.October 2011)

Joanna & Nash (九寨溝 婚紗攝影.October 2011)

Posted on 十月 31st, 2011 with 0 Comments

Pre-wedding去邊度影呢?諗左好耐,又甘啱見到人地九寨溝d婚照好靚,真係好有衝動去九寨溝影相!!! 一search之下,原來都有好多間婚照公司有做九寨溝既package:内地公司真係好平,但始終“山高皇帝遠”,怕影完之後難追成品,狠心之下剔出考慮之列。而香港公司個價錢就貴好多,但直覺上應該好d,而且見過d 相既風格都幾好,一世人一次,選間好d啦! 最後決定join Fei wedding九寨溝2日既package,可以在香港選衫,免得出發後才到内地選衫額外附送“驚喜”。

為左影到九寨溝既紅葉景,我地10月中下旬出發影相,出發前整手甲、做color…好多野搞,好忙呀 ><

到達九寨溝後,立即約攝影師同化妝師到酒店見下面,傾下照片風格同化妝造型,同時亦show埋d衫和便服,約好化妝時間!(呢度,真係要讚下個化妝師,拍攝2日都好準時甘到達酒店幫我搞化妝set頭,個妝仲要整得超靚,又好好心機甘幫我set好個髮型,比香港好多化妝師手勢還要好,“LIKE”呀!)

言歸正傳,其實拍攝果2日都唔係好夠陽光,尤其係第1日勁大霧,好靠打光和攝影師既功力~ 好彩最終都冇令我地失望,仲影左好多靚相,睇得出攝影師好有熱誠,對取景仲好有堅持添!影相其間,攝影師要求我上去一棵擬似枯乾既樹拍照… 助手先爬上樹,從樹上拉我上去,樹下由未來老公同攝影師抬我上樹… 搞得甘辛苦,d相拍出來既效果出乎意料的好,加上背景有d霧,朦朧間有d山景,真係別有一番味道~(又要俾多個“LIKE”呀!)

第2日去溝内,除左我地之外,還有另外4對新人在溝内拍照!在拍照期間發生左d小插曲,可能其他到九寨溝影相既新人都遇過 :有好多攝影師以外既閃光燈不停在閃,而我地更在不知不覺下成爲左五花海既其中一個景點,又有d遊人在攝影師“空檔”期間前來要求同我地合照,好似明星甘,超搞笑!!

雖然溝内景色好靚,但就沒有紅葉,對我來說有點可惜… 攝影師知道我地想拍紅葉景後,好細心甘在路邊搵到幾棵連在一起既紅葉樹拍照,實在太好了!拍完紅葉景後,攝影師話要拍番d動感照,於是我地在路邊手拖手向前緩跑,攝影師就慢慢向後退…為左呢個shot,我地來來回回在路邊重覆跑左十多次,成身暖曬!d相影出黎又真係好有動感wor,同企定定預先擺好post既相又唔同feel ~

成個拍攝過程都真係好開心,攝影師又好,化妝師易容技術一流。不過如果可以再取多d唔同既景,再影多d相就更加好,消費者就梗係想要多d架啦!!哈哈~

整番張九寨溝靚相同大家分享下啦,好sweet呀^^

Joanna & Nash (九寨溝 婚紗攝影.October 2011) Joanna & Nash (九寨溝 婚紗攝影.October 2011)

(感謝  Joanna & Nash  與我們分享美麗的婚照)

更多麗江作品請往:http://feiwedding.com/fei-gallery/LiJiang

Fei Wedding Photography 菲.攝影
www.feiwedding.com
facebook 專頁 www.facebook.com/feiweddinghk

Leave a Reply

Fei Wedding 菲.攝影提供頂級海外婚紗攝影服務,取景地點包括麗江、九寨溝、日本、韓國、歐洲及澳洲等地。總部設於香港交通樞紐的太子區,提供方便貼心的禮服飾物,行程安排、攝影支援及後期制作等完善服務。

Search

網上相簿

地址及營業時間

地址:九龍旺角廣東道1155號日昇廣場
   (港鐵太子站)
時間:12:00noon to 8:00pm
   (逢星期三休息,公眾假期除外)
電話:3580 1672, 3580 1679, whatsapp 6611 3878
電郵:info@feiwedding.com

臉書專頁