You are here: Home - 客戶推薦 - Carrie & Fai (韓國 婚紗攝影.October 2016)

Carrie & Fai (韓國 婚紗攝影.October 2016)

Posted on 六月 16th, 2017 with 0 Comments

偶然係討論區搵到有人介紹係Fei Wedding 影既pre wedding相,一睇之下已經覺得好岩Feel

之後再係網站度睇多D相,就更加確定呢間就係我地要影既公司!

係FB度問左好多野,同事都冇嫌我煩,慢慢解釋同比左好多意見,又冇催我地決定,又冇hard sell。

有日,我地唔記得預約walk in上去既時候(大家記得預約時間),同事們都好比心介紹,完全冇hard feeling,之後仲叫我地諗下先。

過多幾日,我地就係婚展度Cfm左Fei Wedding度影pre wedding

由於我一直都15/16係首爾定係南怡島影好,職員拎左好多唔同既相比我地參考,最後就揀左係南怡島影紅葉同埋銀杏~

好快就出發去韓國了,早一日去拎衫,同事AH PO比左好多影相前小TIPS我地,又幫我地配好哂D飾物,令我地可以安心去影相。

影相前一日,攝影師SAM、化妝師PAT同埋助手KIT同我地開會,主要係了解我地想要既拍攝風格同埋講解拍攝流程,原來佢地早一日入左南怡島度視察,所以當日雖然落住雨,但都可以影得好順利,仲有好多意想不多既效果。

最後,好多謝Fei Wedding所有同事們帶比我地既靚相,祝你地長做長有~^^

更多韓國作品請往:http://feiwedding.com/fei-gallery/Korea

Fei Wedding Photography 菲.攝影
www.feiwedding.com
facebook 專頁 www.facebook.com/feiweddinghk

Leave a Reply

Fei Wedding 菲.攝影提供頂級海外婚紗攝影服務,取景地點包括麗江、九寨溝、日本、韓國、歐洲及澳洲等地。總部設於香港交通樞紐的太子區,提供方便貼心的禮服飾物,行程安排、攝影支援及後期制作等完善服務。

Search

網上相簿

地址及營業時間

地址:九龍旺角廣東道1155號日昇廣場
   (港鐵太子站)
時間:12:00noon to 8:00pm
   (逢星期三休息,公眾假期除外)
電話:3580 1672, 3580 1679, whatsapp 6611 3878
電郵:info@feiwedding.com

臉書專頁