You are here: Home - 客戶推薦 - Elly & Eddie (日本 婚紗攝影.October 2016)

Elly & Eddie (日本 婚紗攝影.October 2016)

Posted on 二月 10th, 2017 with 0 Comments

一直以黎都希望係輕井澤影Pre-wedding,自己上網search資料個陣就留意到Fei Wedding。

當時已經比佢地既相吸引到,佢地既相出黎既效果唔似坊間有D整到好淡色或者太鮮艷,真係色澤適中,風格自然而且有種人景合一既效果,不過當時心諗以佢地咁高質素既相收費應該唔平,所以個陣就放棄搵佢地。

直到係婚展上見到Fei Wedding擺booth,於是就走去問下資料,唔問唔知,佢地package價錢相宜得黎,而且都好清楚咁講明有咩包,有咩唔包,
當時serve我地既阿Po有問必答,親切既服務態度令到我成個查詢過程都好舒服,一D都無hard sell既感覺,所以我都決定揀Fei Wedding影我地既輕井澤紅葉Pre-wedding。

去到影之前個日當地落起好大雨,好彩去到影個日天公造美俾左一個藍天白雲既好天氣我地,攝影師知道我地表情動作生硬,所以佢俾既指示都好清晰,令我地好快進入狀態,助手係側邊除左幫攝影師忙,亦都有幫我地用手機影低好靚既花絮,化妝師化妝手快之餘,亦都係全日裡面好細心照顧我,影完一個shot就即刻拎住件褸俾我著返,跟手又即刻幫我去補妝,成對crew既support真係非常好。

身邊既家人朋友睇過D相之後都好評如潮,證明當日既選擇係無錯的。再一次多謝Fei Wedding!!

20170408_5537_4a6e8a 20170408_5536_df8f49 20170408_5539_cbc2d2 20170408_5534_666ff0

(感謝 Elly & Eddie 與我們分享動人的婚照)

更多日本作品請往:http://feiwedding.com/fei-gallery/Japan

Fei Wedding Photography 菲.攝影
www.feiwedding.com
facebook 專頁 www.facebook.com/feiweddinghk

Leave a Reply

Fei Wedding 菲.攝影提供頂級海外婚紗攝影服務,取景地點包括麗江、九寨溝、日本、韓國、歐洲及澳洲等地。總部設於香港交通樞紐的太子區,提供方便貼心的禮服飾物,行程安排、攝影支援及後期制作等完善服務。

Search

網上相簿

地址及營業時間

地址:九龍旺角廣東道1155號日昇廣場
   (港鐵太子站)
時間:12:00noon to 8:00pm
   (逢星期三休息,公眾假期除外)
電話:3580 1672, 3580 1679, whatsapp 6611 3878
電郵:info@feiwedding.com

臉書專頁