You are here: Home - 客戶推薦 - Zoe & San (日本 婚紗攝影.April 2016)

Zoe & San (日本 婚紗攝影.April 2016)

Posted on 七月 12th, 2016 with 0 Comments

我同男朋友之前係婚展睇咗好多間攝影公司,之後返到屋企亦有上網比較過往拍攝各公司所完成既作品,而Fei Wedding 係網上展出眾多相薄展品中既拍攝角度都比到我睇相既人感受到相中準新人既喜悅.因為我本身都對攝影有少許認識同有影相關係…對相片中能夠帶出比人既感覺好重視. 最後選擇左Fei.

最終選好公司時,我係由E-mail 跟Fei 聯絡即日過數落訂金4月去日本影櫻花, 好多人都可能會覺得E-mail 會唔會比面對面交談冇咁好…老實講..當初我都有擔心..但最後Fei 都會致電客人交代再清楚同教我可以留意定機票,覺得岩時已經可以買. 出發前緊係要約時間選擇婚紗同晚裝, 當我真正第一次上到fei wedding 公司時 員工每個都好有禮! 同埋d 婚紗同晚裝都冇分grade 唔會因為靚d 而要客人加錢, 仲會比專業意見過影櫻花盡量避免選某種顏色既晚裝! 試衫既都唔會因為怕煩,而對客展露不悅既面容! 依樣十分緊要

當出發去到日本當地,拍攝前一天會電話/whatsapp 跟攝影師聯絡.因為要相約晚上同攝影師溝通同了解下我地心目中想影d咩效果同想影咩景! 本身我出發前係影大阪+奈良..而拍攝前一晚我想轉京都+奈良..因為我想影多d 有特式既野..攝影師二話不說就ok! 完全唔會話之前係咁冇得轉地方,到拍攝當日..因為我男朋友本身唔係太中意影相..我都擔心佢會笑得唔太自在,,好在攝影師好識搞氣氛…我收到執相之後非常之滿意!

到上個月去fei wedding 將選好既相交返比佢地準備整油畫同相薄完全冇隱藏式收費! 除左自己同男朋友貪靚至加錢做效果~ 到而家依一刻都覺得冇選錯公司

20161010_5349_468177 20161010_5350_ba1439 20161010_5351_e53b24 20161010_5352_eaaabf

(感謝 Zoe & San 與我們分享動人的婚照)

更多日本作品請往:http://feiwedding.com/fei-gallery/Japan

Fei Wedding Photography 菲.攝影
www.feiwedding.com
facebook 專頁 www.facebook.com/feiweddinghk

Leave a Reply

Fei Wedding 菲.攝影提供頂級海外婚紗攝影服務,取景地點包括麗江、九寨溝、日本、韓國、歐洲及澳洲等地。總部設於香港交通樞紐的太子區,提供方便貼心的禮服飾物,行程安排、攝影支援及後期制作等完善服務。

Search

網上相簿

地址及營業時間

地址:九龍旺角廣東道1155號日昇廣場
   (港鐵太子站)
時間:12:00noon to 8:00pm
   (逢星期三休息,公眾假期除外)
電話:3580 1672, 3580 1679, whatsapp 6611 3878
電郵:info@feiwedding.com

臉書專頁