You are here: Home - 客戶推薦 - SoKing & Chor (麗江 婚紗攝影.March 2016)

SoKing & Chor (麗江 婚紗攝影.March 2016)

Posted on 七月 1st, 2016 with 0 Comments

好多謝Fei wedding 俾左一個難忘既麗江pre wedding拍攝我地。起初都冇諗過去麗江影相架,之前一直諗不如去影櫻花啦,因為自己鍾意d花花草草大自然景色,但未來老公就覺得影出黎白雪雪,唔多鍾意,所以就再諗過去邊度影。有一日,無意間在fb見到Fei wedding 既一張新人響油菜花田影既相,原來係響麗江影既,黃色花海太震撼啦,之後,就click入Fei wedding 個page裏面睇下其他麗江既相,嘩,每一張都好鍾意,好colourful 既地方,問過未來老公都覺得唔錯,就去左婚展join package 啦。因為自己鍾情花花草草,所以staff就建議我地響3月中出發,能遇到花開機會最大,就係咁,就決定左pre wedding拍攝啦。

由於Fei wedding在麗江拍攝有相當經驗,所有事前安排都能夠做得貼心及順暢,由選航班、住宿、選禮服、選景點、溫馨指示及小tips,所有都安排得得周到,所有staff都很樂意解答我地既疑慮,令我地好安心。

去到當地兩日的拍攝,攝影團隊很有經驗,行程安排得很順暢,相當熟識景點,攝影師阿凱能夠搵到最靚既角度,而且很有耐性咁教我地擺post,不斷鼓勵我地。化妝師非常細心,在妝容上有咩要求,佢都會盡量配合。兩天拍攝完後,雖然累,但能夠遇上油菜花海,粉紅色花開,非常滿足。

回港後收到相,好開心,好靚好滿意,真的要再次感謝Fei wedding帶俾我地既回憶。

SoKing & Chor (麗江 婚紗攝影.March 2016) SoKing & Chor (麗江 婚紗攝影.March 2016) SoKing & Chor (麗江 婚紗攝影.March 2016) SoKing & Chor_黑龍潭公園

(感謝 SoKing & Chor 與我們分享動人的婚照)

更多麗江作品請往:http://feiwedding.com/fei-gallery/LiJiang

Fei Wedding Photography 菲.攝影
www.feiwedding.com
facebook 專頁 www.facebook.com/feiweddinghk

Leave a Reply

Fei Wedding 菲.攝影提供頂級海外婚紗攝影服務,取景地點包括麗江、九寨溝、日本、韓國、歐洲及澳洲等地。總部設於香港交通樞紐的太子區,提供方便貼心的禮服飾物,行程安排、攝影支援及後期制作等完善服務。

Search

網上相簿

地址及營業時間

地址:九龍旺角廣東道1155號日昇廣場
   (港鐵太子站)
時間:12:00noon to 8:00pm
   (逢星期三休息,公眾假期除外)
電話:3580 1672, 3580 1679, whatsapp 6611 3878
電郵:info@feiwedding.com

臉書專頁