You are here: Home - 客戶推薦 - Ann & Win (峇里 婚紗攝影.June 2015)

Ann & Win (峇里 婚紗攝影.June 2015)

Posted on 七月 24th, 2015 with 0 Comments

因我特別鐘意陽光海灘,所以決定去峇里影pre wedding…上網睇左好多pre wedding 既資料,經朋友介紹下最後選左fei wedding…

所有職員都超好人,亦好細心…試衫時啲職員亦比左好多意見同好有耐性甘幫我換衫…

出發前化妝師 已經比好多意見我地,包括選酒店…book教堂…拍攝路線…出發前又會話我地知當地有咩要注意,仲介紹埋包車司機比我地tim!

影相當日攝影師 同化妝師 好準時就黎到幫我地做準備喇…因為我地兩個都唔系好習慣望鏡頭….攝影師 都好有耐性甘指導我地身體既擺位,影出最靚既效果,亦都好多謝化妝師 幫我化妝,補妝,攞行李,擺裙尾,由早到晚,真系辛苦哂兩位喇。

番到黎睇到啲相真系好靚啊,職員Po都好好人,好詳細甘講解選相既準則比我地知…我地都攪左好耐佢地依然好有耐性!真系唔該哂!

總括成個per wedding 過程都好順利,好開心,多謝哂fei wedding 所有職員!好期待最後相片製成品^^

Ann & Win (峇里 婚紗攝影.June 2015) Ann & Win (峇里 婚紗攝影.June 2015) Ann & Win (峇里 婚紗攝影.June 2015) Ann & Win (峇里 婚紗攝影.June 2015)

(感謝Ann & Win與我們分享動人的婚照)

更多峇里作品請往:http://feiwedding.com/fei-gallery/Bali

Fei Wedding Photography 菲.攝影
www.feiwedding.com
facebook 專頁 www.facebook.com/feiweddinghk

Leave a Reply

Fei Wedding 菲.攝影提供頂級海外婚紗攝影服務,取景地點包括麗江、九寨溝、日本、韓國、歐洲及澳洲等地。總部設於香港交通樞紐的太子區,提供方便貼心的禮服飾物,行程安排、攝影支援及後期制作等完善服務。

Search

網上相簿

地址及營業時間

地址:九龍旺角廣東道1155號日昇廣場
   (港鐵太子站)
時間:12:00noon to 8:00pm
   (逢星期三休息,公眾假期除外)
電話:3580 1672, 3580 1679, whatsapp 6611 3878
電郵:info@feiwedding.com

臉書專頁