You are here: Home - 客戶推薦 - Phoebe & Eddy (香港 婚紗攝影.March 2017)

Phoebe & Eddy (香港 婚紗攝影.March 2017)

Posted on 四月 13th, 2017 with 0 Comments

我同未來老公都係比較有要求既人黎,記得開始搵Prewedding個時,去左婚展行足一日,都完全搵唔到我地中意的公司。

 
之後身邊朋友就介紹左我去睇下Fei,首先相片質素已經令我地幾滿意,因為時間關係,我地出唔切oversea影相,Fei香港d相都可以影得好有感覺,加埋可以同日免費影埋佢地secret place studio,我本身幾中意影樓韓式feel同又唔使全日係戶外咁辛苦,就即刻join左啦。

 
到影相當日辛苦晒勞苦功高的團隊,攝影師對影相好有要求,一定執到我地兩個動作完完美美先收貨,真係好專業。化妝師全日對我都非常照顧,加上三個髮型都好襯我,d friend睇完都話化到我好似高圓圓添!而助理更加係又搬又抬,過左半日我已經係攰到不行了,佢都仲充滿活力,好敬業!

 
以前上網見過好多case,可能影相唔順順利 / d工作人員跟得唔好,但我地真係好好彩遇到Fei,佢地員工都好友善,唔係hardsell個款,有問必答,試衫影相前都會俾個電話提返我有咩要帶黎,幾多點到啊咁,加上我地婚期又急,佢地會打俾我提我要揀相啊快d覆佢地,全個過程真係好放心交俾佢地!我已經介紹左幾個就黎結婚既朋友去Fei,真係極力推介

(感謝 Phoebe & Eddy 與我們分享動人的婚照)

更多香港作品請往:http://feiwedding.com/fei-gallery/Hong_Kong

Fei Wedding Photography 菲.攝影
www.feiwedding.com
facebook 專頁 www.facebook.com/feiweddinghk

Leave a Reply

Fei Wedding 菲.攝影提供頂級海外婚紗攝影服務,取景地點包括麗江、九寨溝、日本、韓國、歐洲及澳洲等地。總部設於香港交通樞紐的太子區,提供方便貼心的禮服飾物,行程安排、攝影支援及後期制作等完善服務。

Search

網上相簿

地址及營業時間

地址:九龍旺角廣東道1155號日昇廣場
   (港鐵太子站)
時間:12:00noon to 8:00pm
   (逢星期三休息,公眾假期除外)
電話:3580 1672, 3580 1679, whatsapp 6611 3878
電郵:info@feiwedding.com

臉書專頁