You are here: Home - 客戶推薦 - Lya & KingLeung (影樓 婚紗攝影.December 2016)

Lya & KingLeung (影樓 婚紗攝影.December 2016)

Posted on 二月 7th, 2017 with 0 Comments

首先要多謝Fei Wedding幫我哋影多輯咁靚嘅相,可以影到我老婆咁靚,又可以令到我呢個咁肥嘅人都可以影到我咁瘦
當日我哋煩緊影婚紗相去邊一間,都搵左成一個月到都搵唔到一間合心意,這時心裡十分煩。之後有一日無意之中睇睇下Facebook ,發現咗有人影婚紗相就入去睇吓,睇睇下覺得好啱我和老婆心意,我就立刻上網search地址,搵到之後就當日就去看看,開頭期望都唔大是因為之前去得太多間都唔合心意。一上去入咗裏面就看到裏面啲相已經覺得好靚,之後再俾多啲相我睇非常OK 就決定左系Fei Wedding影。

 
到拍攝的前一天 顧問有溫馨嘅提示叫我明天要影婚紗相, 覺得好細心。終於到咗影婚紗相嘅日子,我和老婆都好緊張所以一早起咗身就一早到咗影嘅地方,我仲諗住太早都無人喺度誰不知化妝師已經到咗,一入到去看到室內主題場景覺得非常靚,幫我地化妝師,她10分專業好細心幫我老婆化妝,化完之後攝影師和助手都到咗就一齊出發,化妝師十分健談,令到我哋緊張感下降,到咗拍攝場地,我同老婆都唔識擺pose ,不過好在有攝影師教我地,要多謝一下攝影師哥哥先。

 
不知不覺都影到尾聲,完全都唔覺得攰,覺得幾好玩。之前聽朋友講影婚紗相一定會好攰好辛苦,不過今日自己經歷完之後都冇佢哋想像中咁辛苦。

 
我要多謝Fei Wedding 比左一個咁快樂嘅旅程,多謝你

(感謝Lya & KingLeung與我們分享動人的婚照)

更多影樓作品請往:http://feiwedding.com/fei-gallery/Secret_Place

Fei Wedding Photography 菲.攝影
www.feiwedding.com
facebook 專頁 www.facebook.com/feiweddinghk

Leave a Reply

Fei Wedding 菲.攝影提供頂級海外婚紗攝影服務,取景地點包括麗江、九寨溝、日本、韓國、歐洲及澳洲等地。總部設於香港交通樞紐的太子區,提供方便貼心的禮服飾物,行程安排、攝影支援及後期制作等完善服務。

Search

網上相簿

地址及營業時間

地址:九龍旺角廣東道1155號日昇廣場
   (港鐵太子站)
時間:12:00noon to 8:00pm
   (逢星期三休息,公眾假期除外)
電話:3580 1672, 3580 1679, whatsapp 6611 3878
電郵:info@feiwedding.com

臉書專頁