You are here: Home - 客戶推薦 - Abby & Hong (九寨溝 婚紗攝影.October 2016)

Abby & Hong (九寨溝 婚紗攝影.October 2016)

Posted on 二月 7th, 2017 with 0 Comments

多謝Fei Wedding 幫我地影左兩輯咁靚的相!!

當知道要影九寨溝的時候,即刻就上網睇下有邊幾間攝影公司有做,而我地亦都好快就選到Fei Wedding。

之後我地就上鋪頭問下價錢,問下費用裡面係包括D咩、又或者係有咩需要我地俾錢的。因為未影過所以有好多問題,但當日職員呀PO都好專業咁一一解答我地的問題。過程中俾左多相同資料我地參考,最緊要係唔hard sell,唔會迫我地俾錢,感覺好好。

隔左1個月我地就決定選用Fei Wedding 為我地的Pre Wedding 影兩輯靚靚的相,一輯係Secret Place Studio影,一輯係九寨溝影!出發前公司亦好細心Send好多九寨溝旅途需知同埋Check List 俾我地做參考。

我們預早左一日到步,到九寨溝後先同攝影師講聲我們已到達。

到影相的前一晚攝影師呀凱,助手及化妝師晴子同我們進行一個小會議,他們詢問我們對婚照既要求,幫我地構思相片既畫面,同檢查下我們所需要的物品是否已經帶齊,另因為果時九寨溝的天氣好凍,所以他們都提醒我要貼暖包同裝定熱水,即刻感受到他們團體專業同細心。

到出發拍攝,晴子好準時0600到我房間幫我化妝,化得好細心好自然,拍攝其間呀凱及助手不斷教我們擺pose,真係好有耐性,完全唔會黑面,專業咁幫我地諗pose,仲會講笑話令我地放鬆,真的十分專業。

全個拍攝過程都感受到攝影團體的專業,特別係攝影師,因為有時佢真係為左捕捉好靚的畫面,佢會成個人訓係地下幫我地影,每次完成一個拍攝地點,佢都會俾我地睇番岩岩影出黎D相的效果,問我地得唔得,或者會問我地有沒有其他要求,佢都會盡量滿足我們。

拍攝當日由早上8點幾影到下午4點幾,中間只係休息左唔夠一個鐘的時間,真心覺得攝影團體好勁,少少攰的感覺都冇 影完相返酒店,攝影師重同我講叫我快D沖個熱水涼同食D定感冒藥,怕我會凍親。其實拍攝完左佢真係可以唔理我地,但佢都好溫馨咁同我講叫我小心身體唔好凍親,果一刻真係覺得又感動又好warm。

拍攝的前一晚同當晚,Fei Wedding 的同事都有SEND Whatsapp 關心我們的攝影情況,亦提醒我要好好休息,真係覺得好溫暖。

好快我地就收到Fei Wedding 通知有相睇了相片我地好滿意,到最煩惱就係選相既時候,但職員Po 好nice,好有耐性比左好多意見我地,完全睇得出佢既專業

最後,真心多謝Fei Wedding每一位員工,你地既工作態度認真及拍攝團體專業真係尤如網絡上所講的口碑,如果日後有朋友想出外影Pre Wedding,都會介紹佢地選Fei Wedding。

Abby & Hong (九寨溝 婚紗攝影.October 2016) Abby & Hong (九寨溝 婚紗攝影.October 2016) Abby & Hong (九寨溝 婚紗攝影.October 2016) Abby & Hong (九寨溝 婚紗攝影.October 2016)

(感謝Abby & Hong與我們分享動人的婚照)

更多九寨溝作品請往:http://feiwedding.com/fei-gallery/Jiuzhaigou

Fei Wedding Photography 菲.攝影
www.feiwedding.com
facebook 專頁 www.facebook.com/feiweddinghk

Leave a Reply

Fei Wedding 菲.攝影提供頂級海外婚紗攝影服務,取景地點包括麗江、九寨溝、日本、韓國、歐洲及澳洲等地。總部設於香港交通樞紐的太子區,提供方便貼心的禮服飾物,行程安排、攝影支援及後期制作等完善服務。

Search

網上相簿

地址及營業時間

地址:九龍旺角廣東道1155號日昇廣場
   (港鐵太子站)
時間:12:00noon to 8:00pm
   (逢星期三休息,公眾假期除外)
電話:3580 1672, 3580 1679, whatsapp 6611 3878
電郵:info@feiwedding.com

臉書專頁