You are here: Home - 客戶推薦 - Samson & Wing (香港 婚紗攝影.Nov 2014)

Samson & Wing (香港 婚紗攝影.Nov 2014)

Posted on 六月 10th, 2015 with 0 Comments

我同WING非常感激FEI WEDDING貼心同貼身的安排及服務。真係有好多人要多謝,包括佢地既WEDDING CONSULTANT;禮服部同事;化妝師;拍攝助手以及首席攝影師。多謝FEI WEDDING既團隊比到我同WING一次滿意又難忘既回憶。

結婚其中一個大PROJECT就係影PRE WEDDING,花咗大量既時間係網絡上搜集資料,睇價評,最後我地係結婚展去到FEI WEDDING既攤位,深入了解各項詳情。親切既HAMI好細心去了解我地既要求同需要,比我地各樣既意見又耐心咁講解各項資料詳情,最重要係HAMI完全無同我地硬銷,比到我地好舒服既感覺,好似朋友介紹咁親切。就係咁,我地就決定由FEI WEDDING去完成PRE WEDDING呢個大PROJECT。之後去到揀婚紗禮服,我地遇到好好人既HEDY,HEDY好有耐性,唔介意我地試咗好多件,仲比我地意見,幫我地精心挑選了最適合既緍紗同禮服。

 
終於去到拍攝既日子,首先化妝師幫WING化咗個好靚既妝,SET咗個好靚既頭,等WING可以做一個靚靚既新娘。跟住就到我們最喜愛的攝影師~攝影師同助手~拍攝助手出場。剛開始拍攝既時候,我同WING對住呢位首席攝影師,我同WING都有啲緊張,未進入狀態。不過攝影師好用心咁指導我地擺出唔同既姿勢,仲不時同我地講吓笑,傾下偈,讚吓我地,我同WING好快就投入到拍攝,越影就越自然,越影就越開心。影完INDOOR就出發去影OUTDOOR,辛苦化妝師同助手係OUTDOOR既幫忙,等我同WING可以有各種各樣既攝影效果,特別係拍攝助手,果日佢仲病緊,仲食緊藥。當日天氣好好,好好陽光,個天仲好藍,真係心情大好,連影相都特別醒神,係石澳既沙灘同石灘,攝影師同我地影左好多好靚既相,藍天碧海,水清沙幼,浪濤拍岸,岩石嶙峋,靚人靚景,我同WING都影得好開心,過程亦非常順利。晚上全隊人去到赤柱,對住優美既美利樓同卜公碼頭,攝影師用最好既攝影技巧同高超既燈光運用,仲有拍攝助手同化妝師既幫忙,我同WING影咗一批既優雅又高貴既靚相。攝影師既神乎奇技,的確令人佩服。係度再次多謝攝影師~拍攝助手同化妝師既團隊。最後,搞到團隊都要遲收工。

等咗一個月左右,好興奮收到HAMI電話可以去揀相,多謝HAMI同阿寶,多次不厭其煩回答我同WING既查詢。對住幾百張相,要揀40張真係相當困難,好彩HAMI給予意見,不過由於啲相實在太靚啦,我同WING都決定加相,當然這個亦是對FEI WEDDING的服務的一種肯定。

FEI WEDDING的貼心同貼身安排及服務,真係要比十個讚,我同WING都非常滿意。我地都對FEI WEDDING既服務好有信心,依家唔止PRE WEDDING,連婚宴當日既拍攝同攝影,我都揀咗FEI WEDDING。FEI WEDDING真係值得推薦比大家。
我唔係網絡打手,我係真真正正FEI WEDDING既顧客,我真真正正用過FEI WEDDING既服務。再次感激,再次多謝FEI WEDDING團隊每一位。

Samson & Wing (香港 婚紗攝影.Nov 2014) Samson & Wing (香港 婚紗攝影.Nov 2014) Samson & Wing (香港 婚紗攝影.Nov 2014) Samson & Wing (香港 婚紗攝影.Nov 2014)

(感謝 Samson & Wing  與我們分享動人的婚照)

更多香港作品請往:http://feiwedding.com/fei-gallery/Hong_Kong

Fei Wedding Photography 菲.攝影
www.feiwedding.com
facebook 專頁 www.facebook.com/feiweddinghk

Leave a Reply

Fei Wedding 菲.攝影提供頂級海外婚紗攝影服務,取景地點包括麗江、九寨溝、日本、韓國、歐洲及澳洲等地。總部設於香港交通樞紐的太子區,提供方便貼心的禮服飾物,行程安排、攝影支援及後期制作等完善服務。

Search

網上相簿

地址及營業時間

地址:九龍旺角廣東道1155號日昇廣場
   (港鐵太子站)
時間:12:00noon to 8:00pm
   (逢星期三休息,公眾假期除外)
電話:3580 1672, 3580 1679, whatsapp 6611 3878
電郵:info@feiwedding.com

臉書專頁