You are here: Home - 客戶推薦 - 香港.澳門 - Queenie & Tommy (香港 婚紗攝影.November 2014)

Queenie & Tommy (香港 婚紗攝影.November 2014)

Posted on 十二月 26th, 2014 with 0 Comments

男朋友同我都非常滿意今次香港pre-wedding 拍攝,由試衫,影相,揀相Fei Wedding 既服務態度真係非常之好!

我地無特別request 邊個攝影師不過幸運地遇上一個好既攝影師!外境拍攝果日其實天色唔係幾好,我都好擔心利害既係攝影師竟然捕捉到風雲變色既一刻,唔單至影我地既人像仲配合埋背景既感覺!

攝影師影出黎既相就算未執,在構圖同感覺上已經非常出色,因為一個利害既攝影師並唔需要靠後期加工製作。仲有女士們真係唔洗擔心,攝影師會捕捉你比較瘦既角度,我完全唔覺得有影肥左既感覺!

另外幫我化妝既化妝師真係鬼斧神工!將我落機時差嚇人既倦容化得精神奕奕。其實我自己都有化開妝既,總覺得別人化得自己仲衰過自己化,不過化妝師幫我化得真係好好,髮型亦都非常切合我既面型!仲化得我後生左添!

攝影助理真係好落力,我地響石澳拍攝時佢係岩石上跳來跳去幫我地準備花球,打光,鋪裙,我地幾驚佢跌落海呀!佢同攝影師兩個�不顧身踏黃金也不埋!去到摩星嶺連累佢地比蚊咬我都想叫佢地收隊,不過好欣賞佢地影埋先既精神同服務態度!

好多朋友同我講攝影公司好多古惑呢樣加錢果樣加錢,不過Fei Wedding 冇喎我地乜都冇加阿寶,Hami 服務態度依然非常之好沒有一點為難我地,名碼實價!又有聽人講第二d公司會揀定d裙款比你試目的係唔想你左揀又試,不過Hedy比我既衫既自由度好大,我想試乜款佢都不嫌其煩滿足晒我既要求非常感激仲好快了解我既喜好另外揀左d好靚既比我試!

自問自己係一個有要求同麻煩既客,不過佢地完完全全滿足到我既要求,男朋友同我都一致認為冇揀錯!

更多香港作品請往:http://feiwedding.com/fei-gallery/Hong_Kong

Fei Wedding Photography 菲.攝影
www.feiwedding.com
facebook 專頁 www.facebook.com/feiweddinghk

Leave a Reply

Fei Wedding 菲.攝影提供頂級海外婚紗攝影服務,取景地點包括麗江、九寨溝、日本、韓國、歐洲及澳洲等地。總部設於香港交通樞紐的太子區,提供方便貼心的禮服飾物,行程安排、攝影支援及後期制作等完善服務。

Search

網上相簿

地址及營業時間

地址:九龍旺角廣東道1155號日昇廣場
   (港鐵太子站)
時間:12:00noon to 8:00pm
   (逢星期三休息,公眾假期除外)
電話:3580 1672, 3580 1679, whatsapp 6611 3878
電郵:info@feiwedding.com

臉書專頁