You are here: Home - 客戶推薦 - 香港.澳門 - Jessie & Gary (香港 婚照共享.November 2013)

Jessie & Gary (香港 婚照共享.November 2013)

Posted on 十一月 30th, 2013 with 0 Comments

首先要感謝Fei Wedding的老板兼首席攝影師幫我地影左輯咁靚既Pre-Wedding Photo.

睇住攝影師既作品,你會感覺到一種與別不同的風格, 最重要係攝影師能夠捕捉每個拍攝地點最美的地方融入相片之中. 攝影師在控制時間方面亦非常出色,令整個拍攝過程能夠輕輕鬆鬆地順利完成. 當然亦要多謝當日既助手同埋化妝師 !除左要完成本身既任務之外, 全程為我地打點一切, 跑上跑落,尤如阿四, 全心全意,專業態度, 表露無遺!

事實上, 由我地踏入Fei Wedding係會展Wedding Expo既攤位開始, 由介紹至落單(阿Yu), 試衫(Yunice), 拍攝,揀相(Hami & Jennifer), Fei 每一位員工對客人都親切有禮, 耐心和細心,十分難得!

我們必定會盡所能將Fei Wedding 介紹給我們每一位朋友. 再次感謝你們!

Jessie & Gary (香港 婚照共享.November 2013) Jessie & Gary (香港 婚照共享.November 2013) Jessie & Gary (香港 婚照共享.November 2013) Jessie & Gary (香港 婚照共享.November 2013)

(感謝 Jessie & Gary 與我們分享動人的婚照)

Fei Wedding Photography 菲.攝影
www.feiwedding.com
facebook 專頁 www.facebook.com/feiweddinghk

Leave a Reply

Fei Wedding 菲.攝影提供頂級海外婚紗攝影服務,取景地點包括麗江、九寨溝、日本、韓國、歐洲及澳洲等地。總部設於香港交通樞紐的太子區,提供方便貼心的禮服飾物,行程安排、攝影支援及後期制作等完善服務。

Search

網上相簿

地址及營業時間

地址:九龍旺角廣東道1155號日昇廣場
   (港鐵太子站)
時間:12:00noon to 8:00pm
   (逢星期三休息,公眾假期除外)
電話:3580 1672, 3580 1679, whatsapp 6611 3878
電郵:info@feiwedding.com

臉書專頁