You are here: Home - 客戶推薦 - 香港.澳門 - Chung Yan & Man Wai (香港 婚照共享.November 2013)

Chung Yan & Man Wai (香港 婚照共享.November 2013)

Posted on 十一月 30th, 2013 with 0 Comments

我地o既大日子係今年o既六月, 為左準備影pre-wedding 相, 都行過好幾間舖頭, 但都唔係好合心意, 於是去會展婚姻展覽行下, 行過幾間同樣都唔係好合心意, 但去到FEI WEDDING 時, 見到佢show 出黎o既pics 都好岩feel, 同未婚妻都覺得唔錯, 便坐低再睇多d 相.

由於我同未婚妻都打算係香港影pre-wedding pics, 所以主力叫FEI WEDDING o既員工提供多d 不同o既景點, 佢地o既態度都相當專業, 除介紹好多獨特景點外, 亦有因應我地o既喜好, 建議不同地點, 流程及衣著配搭, 原來為我地講解o既員工, 就係FEI WEDDING o既御用攝影機 攝影師..就係因為佢地o既專業同細心, 我地就決定搵FEI WEDDING 幫手影pre-wedding.

影相當日, 我同女朋友準時上到去FEI WEDDING o既舖頭, 化妝師已經準備好一切, 佢建議左唔同o既妝比我女朋友選擇, 亦都就不同o既服飾提供不同o既建議, 相信係一位有經驗o既化妝師, 而依一位化妝師自己會親手造一o的配搭飾物, 非常別緻, 亦很有心思, 我女朋友非常鍾意…

出發o既時候 攝影師攝影師 亦再同我地講一次當日O既流程, 由於一早已經睇過攝影師 o既作品, 對佢好有信心, 但就擔心自己唔識擺pose, 效果會冇咁理想, 但到達景點o既時候, 攝影師 都好會搞氣氛, 亦會教我點去擺好o的 pose, 影出黎o既相都好滿意…..經過一日o既model 生活, 係有少少攰, 但都好開心!!

 
我睇過o的製成品啦, 我就好滿意啦, 唔該晒FEI WEDDING o既合作團隊 ~!!!!!

Chung Yan & Man Wai (香港 婚照共享.November 2013) Chung Yan & Man Wai (香港 婚照共享.November 2013) Chung Yan & Man Wai (香港 婚照共享.November 2013) Chung Yan & Man Wai (香港 婚照共享.November 2013)

(感謝 Chung Yan & Man Wai  與我們分享動人的婚照)

Fei Wedding Photography 菲.攝影
www.feiwedding.com
facebook 專頁 www.facebook.com/feiweddinghk

Leave a Reply

Fei Wedding 菲.攝影提供頂級海外婚紗攝影服務,取景地點包括麗江、九寨溝、日本、韓國、歐洲及澳洲等地。總部設於香港交通樞紐的太子區,提供方便貼心的禮服飾物,行程安排、攝影支援及後期制作等完善服務。

Search

網上相簿

地址及營業時間

地址:九龍旺角廣東道1155號日昇廣場
   (港鐵太子站)
時間:12:00noon to 8:00pm
   (逢星期三休息,公眾假期除外)
電話:3580 1672, 3580 1679, whatsapp 6611 3878
電郵:info@feiwedding.com

臉書專頁