You are here: Home - 客戶推薦 - 麗江.九寨溝 - Emily & Dee (麗江 婚紗攝影.March 2012)

Emily & Dee (麗江 婚紗攝影.March 2012)

Posted on 三月 31st, 2012 with 0 Comments

今日係喺麗江影相後返黎一個月,終於可以去揀相喇,心情又興奮又緊張,因為擔心相片o既效果!我同女朋友絶對唔係質疑攝影師影相o既質素,而係我哋自知表現欠佳,哈哈!辛苦你哋喇!

當哋o既攝影師同化妝師相當專業,助理亦十分幫忙!多謝你地阿!冇咗你哋,我同女朋友都唔知點算,特別係喺雪山上面,又大風,又大雪!真係凍到不得了!你哋o既體貼,為我哋送上無限o既溫暖,我哋完全感受到!

攝影師,你瞓晒身幫我哋影相,又爬上又爬落,實在驚險萬分!化妝師,我女朋友係一個完美主意者,你照顧得佢咁周到,真係好感激你!極力推介兩位比各位網友!

講返我哋啲相,一個字: 讚!無論喺邊一個境點,邊一個角度,邊一個天氣情況下都影得同樣出色!呢一切全靠FEI WEDDING各個工作人員o既專業同用心o既安排先至可以做得到!

除咗包括麗江當地o既工作人員外,仲要多謝出發前幫我哋安排行程o既阿KATE,揀衫試衫o既EUNICE,同埋今日協助我哋揀相o既阿如!當然如果唔係化妝師當日喺會展咁落力推薦,我哋都唔會見到今日咁靚o既相啦!真係冇介紹錯!

Emily & Dee (麗江 婚紗攝影.March 2012) Emily & Dee (麗江 婚紗攝影.March 2012) Emily & Dee (麗江 婚紗攝影.March 2012) Emily & Dee (麗江 婚紗攝影.March 2012)

(感謝  Emily & Dee  與我們分享美麗的婚照)

更多麗江作品請往:http://feiwedding.com/fei-gallery/LiJiang

Fei Wedding Photography 菲.攝影
www.feiwedding.com
facebook 專頁 www.facebook.com/feiweddinghk

Leave a Reply

Fei Wedding 菲.攝影提供頂級海外婚紗攝影服務,取景地點包括麗江、九寨溝、日本、韓國、歐洲及澳洲等地。總部設於香港交通樞紐的太子區,提供方便貼心的禮服飾物,行程安排、攝影支援及後期制作等完善服務。

Search

網上相簿

地址及營業時間

地址:九龍旺角廣東道1155號日昇廣場
   (港鐵太子站)
時間:12:00noon to 8:00pm
   (逢星期三休息,公眾假期除外)
電話:3580 1672, 3580 1679, whatsapp 6611 3878
電郵:info@feiwedding.com

臉書專頁