You are here: Home - 客戶推薦 - 麗江.九寨溝 - Emily & George (麗江 婚紗攝影.December 2011)

Emily & George (麗江 婚紗攝影.December 2011)

Posted on 十二月 31st, 2011 with 0 Comments

大半年前plan 左去麗江影婚紗相,覺得麗江古城實在太有特色了…搵左好多資料,香港有代理個d 實力太貴啦,最平既都要幾萬蚊,好唔抵,最後係網上搵左Fei Wedding Photography 菲.攝影,值得推介既「 菲.攝影」。由於好遲先訂機票,搞到要捱貴飛,最後決定係廣州飛,可以平少少,11:40起飛停經昆明,唔洗4點就到麗江啦,我地入住的客棧係「菲.攝影」安排,老闆夫婦好好人的.

第一日的攝影行程: 玉龍雪山, 雲杉坪 , 藍月谷

化妝師好準時一早7:00就黎客棧幫我換衫化妝~ 佢話玉龍雪山會好大風, 所以一定要將所有頭髮束起, 再加強力定型水, 否則會吹到好似傻婆咁~~化妝師化妝技巧一流,化得好仔細好細心,不過d頭飾手飾就比較少lo,佢亦唔會被你帶甘多飾物,因為要親近大自然嗎,所以唔洗甘多花巧野…不過影出來效果都好靚,亦有型格的一面…多謝化妝師…

今日天氣非常好,又唔會好凍,除左外套都係覺得舒服既…到雪山, 我覺得玉龍雪山, 雲杉坪& 藍月谷係好靚既地方, 好大, 我地都係呢到留左幾個鐘, 我地係呢到影左好多靚相架! 呀…真係好開心!!

第二日的攝影行程: 黑龍潭公園, 束河古城, 拉市海

在麗江拍攝時選景不用費心思,這裡處處是景,這個時節,漫山遍野山花綠草是看不見了,可自有深秋的美麗。鋪著青石板路的僻靜小巷,門前潺潺而過的清澈流水,和煦陽光下的古老小鎮,野外枯黃的田野極具藝術效果。摘下虛偽的面具,讓躁動的心沉浸下來,看四周簡單的風景,享受簡單的生活,讓鏡頭把麗江美好的元素都收集起來,當然留在照片上發自內心的微笑才是最動人的.
今日的行程較琴日輕鬆, 主要都係圍繞麗江市中心既景點, 所以可以遲d先出發. 麗華8:00am就過黎客棧幫我化妝, 佢話我今日可以散d頭髮落黎呀, 因為應該唔會太大風, yeah~

我地第一站去左黑龍潭公園. 呢個公園好大, 我地都影左2-3個鐘, 主要都係影花景&湖景, 我地仲爬左上一棵樹上面影添! 有好多外國遊客路過, 仲偷影我地, 問我地係未今日結婚, 好開心地恭喜我地呢~~~ 第二站就係束河古城, 可以遠遠咁望到雪山,very beautiful place!

麗江是不少都市人心中的旅遊勝地,不少旅遊愛好者們更是多次前往,感受這裡的美景。麗江裡到處都是跟愛情有關的景色和典故,更是被稱為“最適合旅遊結婚的地方”。

Emily & George (麗江 婚紗攝影.December 2011) Emily & George (麗江 婚紗攝影.December 2011)

(感謝  Emily & George  與我們分享美麗的婚照)

更多麗江作品請往:http://feiwedding.com/fei-gallery/LiJiang

Fei Wedding Photography 菲.攝影
www.feiwedding.com
facebook 專頁 www.facebook.com/feiweddinghk

Leave a Reply

Fei Wedding 菲.攝影提供頂級海外婚紗攝影服務,取景地點包括麗江、九寨溝、日本、韓國、歐洲及澳洲等地。總部設於香港交通樞紐的太子區,提供方便貼心的禮服飾物,行程安排、攝影支援及後期制作等完善服務。

Search

網上相簿

地址及營業時間

地址:九龍旺角廣東道1155號日昇廣場
   (港鐵太子站)
時間:12:00noon to 8:00pm
   (逢星期三休息,公眾假期除外)
電話:3580 1672, 3580 1679, whatsapp 6611 3878
電郵:info@feiwedding.com

臉書專頁