You are here: Home - 未分類 - Ling & Kevin (麗江 婚紗攝影.February 2011)

Ling & Kevin (麗江 婚紗攝影.February 2011)

Posted on 二月 14th, 2011 with Ling & Kevin (麗江 婚紗攝影.February 2011) 已關閉迴響。

我地係今年二月中去雲南麗江影完相,佢地好快手,返到香港幾個星期已經可以睇相揀相。當初揀 Fei Wedding 就係因為覺得佢地影既相縛靚幾特別,而且我同男朋友幾鍾意佢地既拍攝技巧。由查詢、落訂、preparation 成個行程到之後既後期,Fei Wedding 個個 staff 都好 nice,好幫手。Kate 同Hami 真係好好人,同佢地講我地既 comment 同意見佢地好有耐心解答。

講番我地個 trip,我地去之前都好驚好凍,好彩去到麗江既天氣都真係幾好。另外去之前 Hami 都同我地講原先 book 個間客棧 d 熱水有問題,會幫我地搵過第二間。佢地新搵既個間客棧好新好靚好舒服,我地都住得好滿意同放心。我地拍攝個兩日仲算係好好天添!攝影師、化妝師同助手個個都好好人、好幫手同好有活力!攝影師會係每個景點影完晒相之後俾我地睇下佢既作品,保證客人滿意之餘客人仲可以同佢溝通交換意見咖!化妝師化既妝我好滿意,佢真係好細心,拍攝途中見到我個妝有咩唔妥就即刻幫我執,有時佢仲會幫手拎反光板同拍攝器材!助手都好好,全程拎住咁多野,又要安排買入場劵同交通,真係幾辛苦咖!同佢地三個今次既合作我真係好放心同好滿意!!

今次揀 Fei Wedding 我覺得好正確,因為個trip我真係好開心好難忘。佢地既團隊好好,收費又清晰,令我覺得好似同一班朋友玩咁輕鬆,一 d 都唔緊張。麗江既風景真係好靚,影出黎就算唔洗調色都好 perfect,所以絕得值得推薦大家去玩同影 pre-wedding!

(感謝 Ling & Kevin 與我們分享美麗的婚照)

更多麗江作品請往:http://feiwedding.com/fei-gallery/LiJiang

Fei Wedding Photography 菲.攝影
www.feiwedding.com
facebook 專頁 www.facebook.com/feiweddinghk

Comments are closed.

Fei Wedding 菲.攝影提供頂級海外婚紗攝影服務,取景地點包括麗江、九寨溝、日本、韓國、歐洲及澳洲等地。總部設於香港交通樞紐的太子區,提供方便貼心的禮服飾物,行程安排、攝影支援及後期制作等完善服務。

Search

網上相簿

地址及營業時間

地址:九龍旺角廣東道1155號日昇廣場
   (港鐵太子站)
時間:12:00noon to 8:00pm
   (逢星期三休息,公眾假期除外)
電話:3580 1672, 3580 1679, whatsapp 6611 3878
電郵:info@feiwedding.com

臉書專頁