You are here: Home - 客戶推薦 - Zoe & Steven (影樓 婚紗攝影.July 2016)

Zoe & Steven (影樓 婚紗攝影.July 2016)

Posted on 七月 30th, 2016 with 0 Comments

尋日影完secret place studio, 好想好想大讚化妝師Pat!

佢好細心又温柔,每化一個步驟都會解釋。佢化既妝好自然,而且好細緻。影完之後,個妝keep 到夜晚10點,都重好靚。真係好多謝佢咁俾心機幫我化個靚妝!

最欣賞係佢一路set 頭,一路會問,劉海既長度﹑鬆緊,佢都會擺幾款出黎,問我覺得邊個好d, 先再set實個頭,當然佢都會俾意見~

除左化妝一絲不苟,佢全程跟足,著婚紗既時候都好幫忙,佢會執好一切,左望右望,先俾我行出去。佢叫我唔好介意佢有強迫症,但我心想做化妝師正正需要有強迫症!XD

影相個陣,佢成日都會走出黎幫我地整返d頭髮同補妝,秒秒跟進!佢好細心,幫我地用手機影左d相,等我地可以即日睇返~

係度要多謝尋日幫我地影相既人,攝影師Sam、助手阿元, 同埋之前負責講解同幫我地試衫既員工!

因為好怕今次pre-wedding 影得唔好,所以我地影相之前準備左一隻USB, 都擔心佢地未必會仔細睇,但尋日影相既時候,我發現佢地每個人都睇過!

呢年黎,我地接觸唔少同wedding有關既公司,無論酒店﹑酒樓﹑decor、攝影, 都發現呢個行業有心既人實在唔易揾,好多人都好商業。好開心fei wedding既所有員工都好落力,好用心去幫我地影好輯相。

我地對佢地黎講只係一單小生意,但佢地既服務係我地人生一個好緊要既註腳,真係好希望其他做婚嫁生意既公司可以緊記呢點,記住當年入行既初衷。

Zoe & Steven (影樓 婚紗攝影.July 2016) Zoe & Steven (影樓 婚紗攝影.July 2016) Zoe & Steven (影樓 婚紗攝影.July 2016) Zoe & Steven (影樓 婚紗攝影.July 2016)

(感謝 Zoe & Steven 與我們分享動人的婚照)

更多影樓作品請往:http://feiwedding.com/fei-gallery/Secret_Place

Fei Wedding Photography 菲.攝影
www.feiwedding.com
facebook 專頁 www.facebook.com/feiweddinghk

Leave a Reply

Fei Wedding 菲.攝影提供頂級海外婚紗攝影服務,取景地點包括麗江、九寨溝、日本、韓國、歐洲及澳洲等地。總部設於香港交通樞紐的太子區,提供方便貼心的禮服飾物,行程安排、攝影支援及後期制作等完善服務。

Search

網上相簿

地址及營業時間

地址:九龍旺角廣東道1155號日昇廣場
   (港鐵太子站)
時間:12:00noon to 8:00pm
   (逢星期三休息,公眾假期除外)
電話:3580 1672, 3580 1679, whatsapp 6611 3878
電郵:info@feiwedding.com

臉書專頁