You are here: Home - 客戶推薦 - Pizza & Edmond (香港 婚紗攝影.May 2016)

Pizza & Edmond (香港 婚紗攝影.May 2016)

Posted on 七月 24th, 2016 with 0 Comments

好多謝FEI WEDDING幫我地影咗一輯我地好滿意既相。 記得自己係Facebook 搵到Fei wedding ‚ 已深深被FEI的作品吸引著。

多謝Popo 安排咗一位超級專業既攝影師 ~ 幫我地影哩輯相‚ )之前看過他的作品已經十分喜歡‚ 而佢地為我地影既相‚ 無論係化妝造型或者拍攝風格我地都十分滿意‚ 而FEI 既每一位員工都好NICE‚ 由出發前既安排至回來揀相‚ 佢地既服務都係100分。 女孩子總是有選擇困難症‚ 但fei既staff都好好‚ 唔會限制我揀相既時間同次數‚ 覆e-mail快‚ 對每個問題都好細心解答。

以前睇留言會以為人地誇大‚ 覺得只係宣傳技倆‚ 當今次自己親身經歷過之後‚ 真係感受到FEI 對每一位顧客既重視同埋佢地對工作既熱誠。影出來既相都好靚‚ 化妝師都好好,態度好認真、好細心,對每一個細節都解釋都好仔細!化妝師幫我化過一個完美無暇既妝‚ 我真的不能不佩服她。 多謝佢地每一位既照顧先可以咁順利‚覺得攝影師好利害。

整個拍攝過程當中‚ 我體會到攝影師對每一張相既執著‚ 有著藝術家的個性與堅持‚ 每張相都一絲不苟。 至於化妝方面‚ FEI 既化妝師好專業又有經驗‚ 妝同髮型一點都不會老土‚ 我好放心將所有決定都交比化妝師。 遇上任何事佢地都處變不驚。 很感激FEI 為我們留下這樣美好的回憶‚ 如果比我再揀多一次‚ 我依然會選擇FEI WEDDING 為我們拍攝PRE-WEDDING。 現在我們正等待FEI幫我們製作的精美相簿出爐‚ 祈待著另一份驚喜^.^

20161010_5342_6c8b92 20161010_5343_5850e6 20161010_5347_55d8ff 20161010_5348_94fbd7

(感謝 Pizza & Edmond 與我們分享動人的婚照)

更多香港作品請往:http://feiwedding.com/fei-gallery/Hong_Kong

Fei Wedding Photography 菲.攝影
www.feiwedding.com
facebook 專頁 www.facebook.com/feiweddinghk

Leave a Reply

Fei Wedding 菲.攝影提供頂級海外婚紗攝影服務,取景地點包括麗江、九寨溝、日本、韓國、歐洲及澳洲等地。總部設於香港交通樞紐的太子區,提供方便貼心的禮服飾物,行程安排、攝影支援及後期制作等完善服務。

Search

網上相簿

地址及營業時間

地址:九龍旺角廣東道1155號日昇廣場
   (港鐵太子站)
時間:12:00noon to 8:00pm
   (逢星期三休息,公眾假期除外)
電話:3580 1672, 3580 1679, whatsapp 6611 3878
電郵:info@feiwedding.com

臉書專頁