You are here: Home - 客戶推薦 - Julie & Wayne (麗江 婚紗攝影.March 2016)

Julie & Wayne (麗江 婚紗攝影.March 2016)

Posted on 六月 30th, 2016 with 0 Comments

我同男朋友都唸過好多唔同的婚紗拍攝地方,例如台灣、日本、甚至近年大熱的韓國,直到係婚展睇到Fei wedding的作品,第一眼已經愛上雲南麗江呢個地方,同埋係婚展中,職員yancha好有耐性、細心咁同我地介紹麗江景色同一系列的作品集,過程中,我好欣賞Fei員工的服務態度,佢地充滿笑容,又吾會要求立即落訂,而係俾我地番去唸下。

最終,我地都決定選擇Feiwedding的麗江pre-wedding,果然不負所望,二日的拍攝過程雖然頗辛苦(差不多全外景),但當你見到當地壯麗獨特的自然景色,唸到可以留住最靚的一刻,真係再辛苦也是值得!

記得第一日是去一片白茫茫的雪山,心情非常興奮;下午係去充滿靈氣的雲杉坪,講真,比我地係睇相的更美麗,更迷人,而拍攝出黎的效果亦令我地非常滿意。藍月谷,一片澄清如藍的湖水,令人眼前一亮,好多朋友睇完都忍吾住大讚!最後,我地好多謝Fei攝影師,化妝師,佢地專業又用心咁幫我地拍攝,仲有助理,好幽默又細心,係拍攝過程中帶俾我地好多歡樂。感謝Fei wedding帶俾我和wayne有一個快樂,難忘而滿足的pre-wedding trip。

Julie & Wayne (麗江 婚紗攝影.March 2016) Julie & Wayne (麗江 婚紗攝影.March 2016) Julie & Wayne (麗江 婚紗攝影.March 2016) Julie & Wayne (麗江 婚紗攝影.March 2016)

(感謝 Julie & Wayne 與我們分享動人的婚照)

更多麗江作品請往:http://feiwedding.com/fei-gallery/LiJiang

Fei Wedding Photography 菲.攝影
www.feiwedding.com
facebook 專頁 www.facebook.com/feiweddinghk

Leave a Reply

Fei Wedding 菲.攝影提供頂級海外婚紗攝影服務,取景地點包括麗江、九寨溝、日本、韓國、歐洲及澳洲等地。總部設於香港交通樞紐的太子區,提供方便貼心的禮服飾物,行程安排、攝影支援及後期制作等完善服務。

Search

網上相簿

地址及營業時間

地址:九龍旺角廣東道1155號日昇廣場
   (港鐵太子站)
時間:12:00noon to 8:00pm
   (逢星期三休息,公眾假期除外)
電話:3580 1672, 3580 1679, whatsapp 6611 3878
電郵:info@feiwedding.com

臉書專頁