You are here: Home - 客戶推薦 - Yvonne & Anthony (九寨溝 婚紗攝影.October 2015)

Yvonne & Anthony (九寨溝 婚紗攝影.October 2015)

Posted on 三月 19th, 2016 with 0 Comments

市面上有影九寨溝既Pre-Wedding公司唔多, Fei Wedding 可以話差唔多獨市咁滯。 Join 之前都有擔心過,究竟會唔會因為獨市所以唔使理質素呢?

好彩 Fei Wedding 整個package 都好貼心,由試衫,影相同後期製作都好專業。事前準備基本上都係交比Fei Wedding 幫我地Plan,試衫既環境係舒服既,款式都合我地心意。

幫我地拍攝既攝影師好nice,非常熟悉九寨溝,又熟悉當地文化,使得開當地人比我地影相,所以影出黎效果相當不錯呀。 Assistant 全日貼身服侍我地,擒高擒低,又要護住D行裝,真係辛苦晒~~

如果要講進步,就應該係製作時間啦~~我相信每一對新人都會想快D收到 Product~~但係每一個 step 都用左唔少時間,真係會心急死人~~不過,又可能慢工出細貨呢~~~

整體黎講, Fei Wedding 都值得推薦比大家留意下~~~

祝 Fei Wedding 繼續幫到其他新人啦

20160624_5196_638caf 20160624_5198_4e932c 20160624_5197_807b4e 20160624_5199_afc521

(感謝 Yvonne & Anthony 與我們分享動人的婚照)

更多九寨溝作品請往:http://feiwedding.com/fei-gallery/Jiuzhaigou

Fei Wedding Photography 菲.攝影
www.feiwedding.com
facebook 專頁 www.facebook.com/feiweddinghk

Leave a Reply

Fei Wedding 菲.攝影提供頂級海外婚紗攝影服務,取景地點包括麗江、九寨溝、日本、韓國、歐洲及澳洲等地。總部設於香港交通樞紐的太子區,提供方便貼心的禮服飾物,行程安排、攝影支援及後期制作等完善服務。

Search

網上相簿

地址及營業時間

地址:九龍旺角廣東道1155號日昇廣場
   (港鐵太子站)
時間:12:00noon to 8:00pm
   (逢星期三休息,公眾假期除外)
電話:3580 1672, 3580 1679, whatsapp 6611 3878
電郵:info@feiwedding.com

臉書專頁