You are here: Home - 客戶推薦 - Jaclyn & Wilson (影樓 婚紗攝影.May 2015)

Jaclyn & Wilson (影樓 婚紗攝影.May 2015)

Posted on 九月 7th, 2015 with 0 Comments

我地o係網上見到有人分享 Fei Wedding Secret Place Studio 影的相, 一黎覺得靚, 二黎又覺得之前只影左一輯 pre-wedding 又真係小左d, 所以就 send 左個 email 問下價啦 ~ 工作人員回覆得好快, 回完我email 仲補多個電話俾我問我會唔會約個時間上去佢地office 睇下同傾下。上去傾o個日我地都覺 ok, 又見朋友影過, 所以就即刻約時間影。試衫日有兩位工作人員貼身服務, 好快就揀到。影相前一日又有人打電話黎提我地。

影相當日, 化妝師都好快手, 而且3個造型都好靚好襯我。攝影師 好落力教我地擺 pose又 tum 我地笑, 助手又好幫得手, 我就算著住大拖尾都唔覺辛苦, 話咁快就影左4-5個鐘。淨係o係相機睇都覺得影得好靚! 到揀相日, 真係好痛苦, 因為好多都好靚 XDD 我地由約時間到影完揀相成個過程都好滿意, 因為覺得好有交帶, 好有系統。而家好期待收到製成品!

Jaclyn & Wilson (影樓 婚紗攝影.May 2015) Jaclyn & Wilson (影樓 婚紗攝影.May 2015) Jaclyn & Wilson (影樓 婚紗攝影.May 2015) Jaclyn & Wilson (影樓 婚紗攝影.May 2015)

(感謝Jaclyn & Wilson與我們分享動人的婚照)

更多影樓作品請往:http://feiwedding.com/fei-gallery/Secret_Place

Fei Wedding Photography 菲.攝影
www.feiwedding.com
facebook 專頁 www.facebook.com/feiweddinghk

Leave a Reply

Fei Wedding 菲.攝影提供頂級海外婚紗攝影服務,取景地點包括麗江、九寨溝、日本、韓國、歐洲及澳洲等地。總部設於香港交通樞紐的太子區,提供方便貼心的禮服飾物,行程安排、攝影支援及後期制作等完善服務。

Search

網上相簿

地址及營業時間

地址:九龍旺角廣東道1155號日昇廣場
   (港鐵太子站)
時間:12:00noon to 8:00pm
   (逢星期三休息,公眾假期除外)
電話:3580 1672, 3580 1679, whatsapp 6611 3878
電郵:info@feiwedding.com

臉書專頁