You are here: Home - 客戶推薦 - Ivy & Jaco (麗江 婚紗攝影.Dec 2014)

Ivy & Jaco (麗江 婚紗攝影.Dec 2014)

Posted on 五月 15th, 2015 with 0 Comments

今次PW能夠順利完成, 真係好多謝FEI WEDDING既團隊。係婚展到因為我地好擔心好多公司都有啲隱藏收費,所以每項細節都問得好清楚,但都無覺得我地煩仲好耐心解釋比我地聽,明碼實價,感覺安心好多。到上去㨂衫時亦比好多建議我地,什麼景點襯什錦衫好睇。

到達客棧之後,攝影團體來房間同我地傾rundown,又問我地想要什麼效果之類的,化妝師又問清楚我地對化妝/髪型既要求。

拍攝第一日五點多就要起身,化妝師好準時六點半就到我地房間開始化妝,當日天氣真係好涷好涷, 你地真係好專業, 影晒我地之前一晚溝通好想影既野。雖然我有自備手套預寒, 但又帶又除我覺得好麻煩就無帶, 化妝師以為我無帶手套, 馬上把自己手上的手套除比我, 真係令我好意外、好感動。拍攝第二日,天氣無咁多,行程上亦舒服好多。

由於婚期急, 答應我地盡快幫我們處理, 返黎香港之後由㨂相到排版真係好快手,多謝你地!

相片效果出來好靚好靚好靚,真的很喜歡,要雪景有雪景,要太陽有太陽,起初讓擔心太涷表情會好生硬,攝影師真係好專業,影出來的效果好自然,化妝亦好自然好靚。

再次多謝fei wedding 所有既staff。

Ivy & Jaco (麗江 婚紗攝影.December 2014) Ivy & Jaco (麗江 婚紗攝影.December 2014) Ivy & Jaco (麗江 婚紗攝影.December 2014) Ivy & Jaco (麗江 婚紗攝影.December 2014)

(感謝 Ivy & Jaco 與我們分享動人的婚照)

更多麗江作品請往:http://feiwedding.com/fei-gallery/LiJiang

Fei Wedding Photography 菲.攝影
www.feiwedding.com
facebook 專頁 www.facebook.com/feiweddinghk

Leave a Reply

Fei Wedding 菲.攝影提供頂級海外婚紗攝影服務,取景地點包括麗江、九寨溝、日本、韓國、歐洲及澳洲等地。總部設於香港交通樞紐的太子區,提供方便貼心的禮服飾物,行程安排、攝影支援及後期制作等完善服務。

Search

網上相簿

地址及營業時間

地址:九龍旺角廣東道1155號日昇廣場
   (港鐵太子站)
時間:12:00noon to 8:00pm
   (逢星期三休息,公眾假期除外)
電話:3580 1672, 3580 1679, whatsapp 6611 3878
電郵:info@feiwedding.com

臉書專頁