You are here: Home - 客戶推薦 - Connie & Jim (日本 婚紗攝影.April 2015)

Connie & Jim (日本 婚紗攝影.April 2015)

Posted on 五月 15th, 2015 with 0 Comments

完成咗我哋日本同香港室內既Pre-wedding,一年前無意間認識咗Fei wedding,因為男友喜歡影相,對影相質素有返少少要求,第一次俾佢睇攝影師影既相,佢就好鍾意,應承同我去婚展睇下,我最估唔到入到婚展,好快男友就拍板去大阪影櫻花,因為完全out budget(我上年join時,日元仍然十算,join package唔算太貴,但去日本使費貴),我以為要睇多幾次、諗多幾諗,都未必有機會去日本,攝影師既靚相魔力太大喇!

我哋係三月頭先影室內,然後四月再影日本,三月頭第一次影pw,由攝影師親自幫我哋影,我好鍾意個妝,好自然,化妝師留意到我笑既時候令大細眼好明顯,等影新郎單人照時,馬上幫我補個雙眼皮貼紙,等我笑既時候唔會有咁明顯既差別,真係好細心!攝影師影相既時候就睇得出佢對影張靚相有好高要求,打燈試光都試到滿意為止!就算只係一個身影,都要最好既。影完哩次,我男友已經好滿意,亦好期待日本之旅。

我去日本既行程係大阪城櫻花加奈良影鹿,因為出發前酒店booking有問題,所以我哋住唔到大阪城附近既酒店,要一早搭車去化妝師酒店房到化妝,我好好彩今次有另一位好好既化妝師幫我化妝,佢幫我化得好好,令我大細眼自然咗,仲自備頭飾俾我影相用。由大阪城到奈良都影得好開心,影完後攝影師俾我哋睇過d相都好滿意。返到香港好快就約埋揀相,揀相過程真係好難決擇,因為好多都好鍾意,好彩全部相都拎得返。因為做油畫個size要cut張相,但我男友最鍾意嗰張個景cut咗唔靚,男友寧願俾錢加大張油畫都唔想cut咗張相。可惜我big day已經一早book咗攝影師,如果唔係實搵攝影師影。揀完相令我好想再影多輯,不過已經out晒budget,所以如果將來結婚周年紀念,男友願意,會考慮再搵攝影師影過XD

Connie & Jim (日本 婚紗攝影.April 2015) Connie & Jim (日本 婚紗攝影.April 2015) Connie & Jim (日本 婚紗攝影.April 2015) Connie & Jim (日本 婚紗攝影.April 2015)

(感謝 Connie & Jim 與我們分享動人的婚照)

更多日本作品請往:http://feiwedding.com/fei-gallery/Japan

Fei Wedding Photography 菲.攝影
www.feiwedding.com
facebook 專頁 www.facebook.com/feiweddinghk

Leave a Reply

Fei Wedding 菲.攝影提供頂級海外婚紗攝影服務,取景地點包括麗江、九寨溝、日本、韓國、歐洲及澳洲等地。總部設於香港交通樞紐的太子區,提供方便貼心的禮服飾物,行程安排、攝影支援及後期制作等完善服務。

Search

網上相簿

地址及營業時間

地址:九龍旺角廣東道1155號日昇廣場
   (港鐵太子站)
時間:12:00noon to 8:00pm
   (逢星期三休息,公眾假期除外)
電話:3580 1672, 3580 1679, whatsapp 6611 3878
電郵:info@feiwedding.com

臉書專頁