You are here: Home - 客戶推薦 - 麗江.九寨溝 - Stephy & Chris (麗江 婚紗攝影.April 2014)

Stephy & Chris (麗江 婚紗攝影.April 2014)

Posted on 十月 6th, 2014 with 0 Comments

未plan結婚時已知道Fei Wedding在行內係比較出名同埋唔會hard sell, 到我地plan果陣, 第一時間諗起既就係Fei Wedding, 當我地上去問果陣, 由於未有big day日子, 打算先影相再plan其他事項, 話左呢個concern俾Kate後, 佢亦好feasible咁俾我地揀幾時去影, 亦列明保障我地既條款響張單入面, 令我地非常放心.

事隔年多, 終於到我地去影, 影前揀衫好多謝Yunice俾意見去揀合適我地既款, 亦有Jennifer提供去麗江既相關資料俾我地,令我地到埗時唔使太擔心各方面既細節.

到達麗江後, 攝影 團隊更加係無敵組合, 盡顯出佢地既細心同執著!
影完每一個景點都會俾我地睇一次,令我地非常放心!我地亦好幸運,可以如願以償, 上雪山, 影花海, 真係好靚好靚!

影完相後剛剛好一個月就即刻有相睇, 我地揀左返屋企自己慢慢睇左一轉先, 但真係好難揀, 無辦法下亦需要Fei Wedding既Jennifer同Hami俾意見我地再作篩選, 佢地一啲都唔會hard sell叫我地加錢買相或唔耐煩, 反而好細心咁幫我地分析邊啲要,邊啲唔要。而到揀完後因為我地揀到真係有啲盲目左,啲小精品既野後來想轉一轉,佢地亦好幫手俾我地轉,真係唔好意思亦麻煩哂佢地!

總括黎講, 多謝Fei Wedding既團隊令我地有一個難忘既pre-wedding之旅!!!

Stephy & Chris (地方 婚紗攝影.May 2014) Stephy & Chris (地方 婚紗攝影.May 2014) Stephy & Chris (地方 婚紗攝影.May 2014) Stephy & Chris (地方 婚紗攝影.May 2014)

(感謝 Stephy & Chris 與我們分享動人的婚照)

更多麗江作品請往:http://feiwedding.com/fei-gallery/LiJiang

Fei Wedding Photography 菲.攝影
www.feiwedding.com
facebook 專頁 www.facebook.com/feiweddinghk

Leave a Reply

Fei Wedding 菲.攝影提供頂級海外婚紗攝影服務,取景地點包括麗江、九寨溝、日本、韓國、歐洲及澳洲等地。總部設於香港交通樞紐的太子區,提供方便貼心的禮服飾物,行程安排、攝影支援及後期制作等完善服務。

Search

網上相簿

地址及營業時間

地址:九龍旺角廣東道1155號日昇廣場
   (港鐵太子站)
時間:12:00noon to 8:00pm
   (逢星期三休息,公眾假期除外)
電話:3580 1672, 3580 1679, whatsapp 6611 3878
電郵:info@feiwedding.com

臉書專頁