You are here: Home - 客戶推薦 - 麗江.九寨溝 - Candice & Ryan (麗江 婚紗攝影.April 2014)

Candice & Ryan (麗江 婚紗攝影.April 2014)

Posted on 四月 30th, 2014 with 0 Comments

剛剛收到fei wedding既email, pre-wedding既相已經執好,真係好靚好靚。

回想起當初2月既時候周圍搵wedding公司影pre-wedding,女朋友上網見到fei wedding 喺麗江d 雪景相好靚,我睇完都即刻俾佢吸引左。過2日再上去studio參考下麗江其他景點既相,多謝jennifer好有耐性咁介紹同解答我既問題。好似住宿咁,真係完全唔識,好彩有佢地介紹一間好多香港人都住既寒舍,設偏都算齊全。

另外fei wedding提供既婚紗,晚裝,禮服都有好多選擇,又會改到啱再final fit,仲pack好埋落喼一齊拎走,好方便。我同女朋友考慮多幾日就即刻落訂,好在趕到喺4月頭出發,因為4月中就開始溶雪。出發前jennifer仲好細心咁提醒我地要注意既野,完全唔駛擔心。

到左麗江既寒舍攝影師同我地簡單咁講解下rundown,再同我地傾下想點影。到拍攝當日我地初初都好生硬,幸好攝影師好有經驗咁教我地點擺post,at the end一切都好順利,出黎既效果我地都好滿意,之後返到黎再book埋影pre-wedding依位攝影師幫我地影big day添。

再一次多謝fei wedding既staffs!!!

Candice & Ryan (麗江 婚紗攝影.April 2014) Candice & Ryan (麗江 婚紗攝影.April 2014) Candice & Ryan (麗江 婚紗攝影.April 2014) Candice & Ryan (麗江 婚紗攝影.April 2014)

(感謝 Candice & Ryan 與我們分享美麗婚照)

更多麗江作品請往:http://feiwedding.com/fei-gallery/LiJiang

Fei Wedding Photography 菲.攝影
www.feiwedding.com
facebook 專頁 www.facebook.com/feiweddinghk

Leave a Reply

Fei Wedding 菲.攝影提供頂級海外婚紗攝影服務,取景地點包括麗江、九寨溝、日本、韓國、歐洲及澳洲等地。總部設於香港交通樞紐的太子區,提供方便貼心的禮服飾物,行程安排、攝影支援及後期制作等完善服務。

Search

網上相簿

地址及營業時間

地址:九龍旺角廣東道1155號日昇廣場
   (港鐵太子站)
時間:12:00noon to 8:00pm
   (逢星期三休息,公眾假期除外)
電話:3580 1672, 3580 1679, whatsapp 6611 3878
電郵:info@feiwedding.com

臉書專頁