You are here: Home - 客戶推薦 - 麗江.九寨溝 - Sammi & Zenith (麗江 婚紗攝影.December 2013)

Sammi & Zenith (麗江 婚紗攝影.December 2013)

Posted on 十二月 31st, 2013 with 0 Comments

開始揾pre-wedding 嘅時候,就上網睇下自己鐘意邊d景。睇完一輪就覺得麗江唔錯。有雪山,有河景又有古鎭。比起香港或澳門價錢又唔係差好多便決定去麗江。之後集中睇下麗江映pre wedding 的評價,Fei wedding 的評價都好好,再睇下佢哋blog 的相都對板就決定去婚紗展睇下。

係婚紗展比較Fei 同其他中國或台灣的公司,佢哋最好係可以係香港試好哂d衫的size 先去。咁可以安心d,唔洗怕去到先知size唔啱。係婚紗展見到Hami, 佢俾左詳細的解釋。個package可以攞返所有相亦唔會特別有extra charge 便扑搥Fei wedding!

之後開始試衫,Jennifier 嘅service 好好,俾我哋意見應該㨂邊種衫亦很貼心,麗江的景應該配咩野衫呀等等。

去到住了Fei選的客棧很舒適同味道,老闆娘見有空房,仲俾我哋免費upgrade 住大房!

去到影相前一日,攝影師就同我哋傾想影d咩野風格,唔會自己鐘意點就點。到了影相果日,一早上雪山。山下好大霧所以一路上去都擔心天氣唔好。好彩一上到頂,山頂天晴。攝影師怕的相,藍天雲海加上雪山,真冇後悔選了麗江同Fei wedding。

更多麗江作品請往:http://feiwedding.com/fei-gallery/LiJiang

Fei Wedding Photography 菲.攝影
www.feiwedding.com
facebook 專頁 www.facebook.com/feiweddinghk

Leave a Reply

Fei Wedding 菲.攝影提供頂級海外婚紗攝影服務,取景地點包括麗江、九寨溝、日本、韓國、歐洲及澳洲等地。總部設於香港交通樞紐的太子區,提供方便貼心的禮服飾物,行程安排、攝影支援及後期制作等完善服務。

Search

網上相簿

地址及營業時間

地址:九龍旺角廣東道1155號日昇廣場
   (港鐵太子站)
時間:12:00noon to 8:00pm
   (逢星期三休息,公眾假期除外)
電話:3580 1672, 3580 1679, whatsapp 6611 3878
電郵:info@feiwedding.com

臉書專頁