You are here: Home - 客戶推薦 - 香港.澳門 - Nicole & Saxon (香港 婚紗攝影.June 2013)

Nicole & Saxon (香港 婚紗攝影.June 2013)

Posted on 六月 30th, 2013 with 0 Comments

對於我地, 搵邊間公司影結婚相係一個好難的決定, 因為又唔知服務和質素如何, 個心十五十六, 之後聽到有幾個朋友在Fei Wedding 拍攝過結婚相,啲評價都好好,所以我地跟朋友一齊去睇佢地的”制成品”, 發現服務不錯, 好盡責!

由我地落單到試衫, 他們每一位同事都很有禮貌和跟得足, 整個預約和接待的過程十分周到, 由於拍攝當日係農曆的大暑,我地都好擔心會好熱, 從而影響到相的質素! 斦以他們都給了很多很好的意見.

當日天氣比預期好,中午很熱,但即係陽光充沛^^, 攝影師 同化妝師不停在旁邊鼓勵我地笑多啲, 由赤柱到大澳, 經歷了由好曬到好大風, 由大澳到尖東, 又經歷了日間到夜晚, 去到最後的場景我知道大家都好攰, 但都好努力咁令拍照過程變得完美!!

感謝當日既化妝師,攝影師及助手, Thanks~ Fei Wedding的服務態度真係好好呀,讚!

Nicole & Saxon (澳門 婚紗攝影.June 2013) Nicole & Saxon (澳門 婚紗攝影.June 2013) Nicole & Saxon (澳門 婚紗攝影.June 2013) Nicole & Saxon (澳門 婚紗攝影.June 2013)

(感謝  Nicole & Saxon  與我們分享美麗的婚照)

Fei Wedding Photography 菲.攝影
www.feiwedding.com
facebook 專頁 www.facebook.com/feiweddinghk

Leave a Reply

Fei Wedding 菲.攝影提供頂級海外婚紗攝影服務,取景地點包括麗江、九寨溝、日本、韓國、歐洲及澳洲等地。總部設於香港交通樞紐的太子區,提供方便貼心的禮服飾物,行程安排、攝影支援及後期制作等完善服務。

Search

網上相簿

地址及營業時間

地址:九龍旺角廣東道1155號日昇廣場
   (港鐵太子站)
時間:12:00noon to 8:00pm
   (逢星期三休息,公眾假期除外)
電話:3580 1672, 3580 1679, whatsapp 6611 3878
電郵:info@feiwedding.com

臉書專頁