You are here: Home - 客戶推薦 - 日本.韓國 - Unetica & Roy (日本 婚紗攝影.December 2012)

Unetica & Roy (日本 婚紗攝影.December 2012)

Posted on 十二月 31st, 2012 with 0 Comments

好驚喜! 看到相後十分開心呀!!

首先要多謝化妝師 有心機幫我化妝, 好靚, 雖然我係短頭髮, 但都幫我諗左兩個造型 仲唔怕煩幫我轉頭飾, THANKYOU! 當然仲有攝影師, 佢好落力去幫我地去諗POSE, 有時我地做唔到佢要的動作, 攝影師 同化妝師 都會細心解釋同落手指導, 親身示範. 其實, 都明白佢地都好累, 攝影師 要一早起床仲要揸車又要爬高爬低攞景, 化妝師 都要幫手打燈, 我地影果時天氣又十分之凍, 化妝師 仲好細心幫我貼左個暖包係我件褸到. 同埋佢地每日都要影差不多PRE-WEDDING PICTURES 仍然係好有心機諗點同我地影會靚啲. 每影完相, 攝影師 都會再睇返啲相影得好唔好, 有冇問題, 佢會儘力去改善直到合乎佢要求為止, 十分專業. 佢地對工作既熱誠, 執著, 我地都十分敬佩同欣賞!

而我最鐘意個PART 係著便服, 平時睇其他人著便服影都以輕鬆自然既方面去影, 但攝影師 提議用比較型的手法去表達, 好特別,好有FEEL. 好鐘意呀!! 其實比著婚紗的更鐘意!! WELL DONE! 攝影師!

約揀相時間, 職員都好細心解釋要預幾多時間去完成.之後上去揀相, 環境都好舒服, 唔會有人硬推想我地加多啲相, 或加錢做其他嘢. 真係值得俾個’讚’ 俾FEI WEDDING:)

Unetica & Roy (日本婚紗攝影.December 2012) Unetica & Roy (日本婚紗攝影.December 2012) Unetica & Roy (日本婚紗攝影.December 2012) Unetica & Roy (日本婚紗攝影.December 2012)

(感謝  Unetica & Roy  與我們分享美麗的婚照)

更多日本作品請往:http://feiwedding.com/fei-gallery/Japan

Fei Wedding Photography 菲.攝影
www.feiwedding.com
facebook 專頁 www.facebook.com/feiweddinghk

Leave a Reply

Fei Wedding 菲.攝影提供頂級海外婚紗攝影服務,取景地點包括麗江、九寨溝、日本、韓國、歐洲及澳洲等地。總部設於香港交通樞紐的太子區,提供方便貼心的禮服飾物,行程安排、攝影支援及後期制作等完善服務。

Search

網上相簿

地址及營業時間

地址:九龍旺角廣東道1155號日昇廣場
   (港鐵太子站)
時間:12:00noon to 8:00pm
   (逢星期三休息,公眾假期除外)
電話:3580 1672, 3580 1679, whatsapp 6611 3878
電郵:info@feiwedding.com

臉書專頁