You are here: Home - 客戶推薦 - 香港.澳門 - Annie & Steve (香港 婚紗攝影.July 2012)

Annie & Steve (香港 婚紗攝影.July 2012)

Posted on 七月 31st, 2012 with 0 Comments

多謝 Fei Wedding!Fei Wedding 的拍攝團隊真的十分專業。

為什麼我們會選擇 Fei Wedding?因為朋友推介,所以我們在上年婚展就搵左 Fei 影 Pre Wedding。當時是一位叫 Kate 的 Sales 招呼我們,佢好有耐性同好詳細咁講解拍攝影安排同收費,當我地向她表示要指定搵 攝影師 影相,她竟然好老實咁話「唔得」,因為 攝影師 已經 Book 果日出國幫其他新人影相。雖然果時我地D有失望,但係反而對 Fei 更加有信心,因為覺得佢唔係果 D 為左做得成生意,就咩要求都話「得」的婚紗攝影公司。(但係之後很幸運我們真的夾到 攝影師 替我們影相。)影相當日,化妝師 Sudeki化幫我化得好靚呀!她把我的眼睛化得很大、很有神。不過係出發前發生了一件小插曲。我著起婚紗,突然間件婚紗拉鏈位爛左,我當時真的不知所措,心諗會唔會延誤拍攝進度呢?幸好,化妝師 Sudeki 好叻,兩三下就補番好,令我們可以準時出發。

果日我們去了三個地方拍照。第一個地方是赤柱,我一開始真係很緊張,緊張到笑唔出。好在 攝影師 同助手阿基都好好人,不時同會講笑,幫我舒緩緊張情緒。之後,我地再去左摩星嶺。攝影師上山前不停噴蚊怕水,最初我都不明所以,但當時攝影師 見我們好像全沒準備,立刻借了他的蚊怕水給我們用。上到山,D 蚊真的多到嚇死人,但係攝影師佢地真係好專業,完全當 D 蚊無到,只係好專心咁幫我們搵找一些靚既角度影相。最有趣是連司機哥哥都有客串幫下手。最後,我們去了中環影埋夜景,大約九點半就完成所有拍攝工作。

影出來的相片我地都非常滿意,好多朋友都讚好。結果,除左我之後,仲有三位好姊妹都搵左 Fei Wedding 影 Big Day!哈哈!現在我很期待他們可以再幫我們及我的朋友們影多些靚相。我們 Big Day 將至,有機會再同大家分享!

Annie & Steve (香港 婚紗攝影.July 2012) Annie & Steve (香港 婚紗攝影.July 2012) Annie & Steve (香港 婚紗攝影.July 2012) Annie & Steve (香港 婚紗攝影.July 2012)

(感謝 Annie & Steve  與我們分享美麗的婚照)

Fei Wedding Photography 菲.攝影
www.feiwedding.com
facebook 專頁 www.facebook.com/feiweddinghk

Leave a Reply

Fei Wedding 菲.攝影提供頂級海外婚紗攝影服務,取景地點包括麗江、九寨溝、日本、韓國、歐洲及澳洲等地。總部設於香港交通樞紐的太子區,提供方便貼心的禮服飾物,行程安排、攝影支援及後期制作等完善服務。

Search

網上相簿

地址及營業時間

地址:九龍旺角廣東道1155號日昇廣場
   (港鐵太子站)
時間:12:00noon to 8:00pm
   (逢星期三休息,公眾假期除外)
電話:3580 1672, 3580 1679, whatsapp 6611 3878
電郵:info@feiwedding.com

臉書專頁