You are here: Home - 客戶推薦 - 麗江.九寨溝 - Joanna & Terence (麗江 婚紗攝影.April 2012)

Joanna & Terence (麗江 婚紗攝影.April 2012)

Posted on 四月 30th, 2012 with 0 Comments

多謝Fei Wedding 幫我地安排呢次麗江拍攝之旅,我同我太太可以輕輕鬆鬆完成整個拍攝。Fei Wedding仔細既安排、詳盡既資料、快捷既跟進,我地真係唔洗花多時間去準備,真係合適我地平日工作繁忙既人。

其實我地已經有兩對朋友用過Fei Wedding,我地睇過佢地D相之後覺得影得幾靚,於是去婚紗展問下詳情。比較過之後,發現佢地係噤多間麗江攝影公司之中最多好評,同時價錢其實同去台灣攝影差唔多,又平過去日本同韓國影,所以我地決定用Fei Wedding 。

俾左訂金之後。我地都唔知有乜要準備。幸好有Kate 幫我地,話俾我地知點樣買機票,揀衫同其他飛之前既準備,我地依足佢既意見,就可以完成plan 好曬我地既拍攝旅程,真係好多謝佢。

到拍攝當日,我地終於見到攝影師。攝影師係內地人,但佢地經驗好豐富,知道當地情況,包括交通,天氣,食飲,住宿之餘,同時知道我地香港的品味,又就我地一D 動作既要求,真係唔擔心文化異差既問題。係到好多謝攝影師David 既幫助,朋友們都好欣賞你既取景同技巧。

番到香港之後,阿Yu 幫我地揀相同執相。佢真係好有耐性,我地都覺得自己好煩,但佢都不厭其煩去幫我地不斷更新D相,令我地D相可以盡善盡美,同時又安排好我地製作時間,我地唔洗擔心趕唔切拎D相於Big Day 當日用。

再一次多謝Fei Wedding 幫左我噤大忙。如果有機會,我一定介紹Fei Wedding 俾我D朋友。

Joanna & Terence (麗江婚紗攝影.April 2012) Joanna & Terence (麗江婚紗攝影.April 2012) Joanna & Terence (麗江婚紗攝影.April 2012) Joanna & Terence (麗江婚紗攝影.April 2012)

(感謝 Joanna & Terence 與我們分享美麗的婚照)

更多麗江作品請往:http://feiwedding.com/fei-gallery/LiJiang

Fei Wedding Photography 菲.攝影
www.feiwedding.com
facebook 專頁 www.facebook.com/feiweddinghk

Leave a Reply

Fei Wedding 菲.攝影提供頂級海外婚紗攝影服務,取景地點包括麗江、九寨溝、日本、韓國、歐洲及澳洲等地。總部設於香港交通樞紐的太子區,提供方便貼心的禮服飾物,行程安排、攝影支援及後期制作等完善服務。

Search

網上相簿

地址及營業時間

地址:九龍旺角廣東道1155號日昇廣場
   (港鐵太子站)
時間:12:00noon to 8:00pm
   (逢星期三休息,公眾假期除外)
電話:3580 1672, 3580 1679, whatsapp 6611 3878
電郵:info@feiwedding.com

臉書專頁