You are here: Home - 客戶推薦 - 香港.澳門 - Wing & Wilson (澳門 婚紗攝影.November 2011)

Wing & Wilson (澳門 婚紗攝影.November 2011)

Posted on 十一月 30th, 2011 with 0 Comments

影完相喇!好開心呀!join左Fei Wedding 真係一個明智既決定,當初只係上網睇,無friend影過,但係search過全部人都有讚無彈!就去expo睇下,d相影得靚,好自然,唔似其他公司咁死板,個個影0既野都係一模一樣!所以完全冇擔心過d 相0既quality!

package方面好清晰,有咩唔包全部寫明,無雜費!2個攝影師同1個化妝師跟足全日影相,我已經buy..最怕事先唔講,之後咩都話加$$$$$勁煩!睇完我都有9成肯定會join我地無即刻扑取,去睇左幾間,麻麻地啦!可能我已經揀定,所以最終都係join Fei Wedding!

之後上去公司楝衫的過程都很順利,D衫好新淨,好多款添,Yu幫我地揀衫,佢好快就知我想要d咩!Yu好有耐性,佢既service 同態度都好好, 跟d 野跟得好足, 完全唔擔心有甩漏. 要多謝Yu, 仲有其他同事. 最後和攝影師開會,最終決定去澳門影,因為見到澳門的外景好靚好有特色!

到映相當日,天公不造美,落住毛毛雨!一早10點化妝,影完酒店就出去影,本身好緊張架!前一晚都唔係好訓到,好驚唔知點擺pose…影出嚟會好怪!但唔知係咪佢地好nice..影影下就無左回事!加上攝影師的反串教擺pose,真係覺得佢又搞笑又專業!haha!! 但係諗返成個過程,真係好開心!我好開心楝中Fei wedding呢間咁有heart嘅攝影公司。特別一提甜姐兒ar Yu, 謝謝你嘅協助同意見。

Wing & Wilson (澳門 婚紗攝影.November 2011) Wing & Wilson (澳門 婚紗攝影.November 2011) Wing & Wilson (澳門 婚紗攝影.November 2011)

(感謝  Wing & Wilson  與我們分享美麗的婚照)

Fei Wedding Photography 菲.攝影
www.feiwedding.com
facebook 專頁 www.facebook.com/feiweddinghk

Leave a Reply

Fei Wedding 菲.攝影提供頂級海外婚紗攝影服務,取景地點包括麗江、九寨溝、日本、韓國、歐洲及澳洲等地。總部設於香港交通樞紐的太子區,提供方便貼心的禮服飾物,行程安排、攝影支援及後期制作等完善服務。

Search

網上相簿

地址及營業時間

地址:九龍旺角廣東道1155號日昇廣場
   (港鐵太子站)
時間:12:00noon to 8:00pm
   (逢星期三休息,公眾假期除外)
電話:3580 1672, 3580 1679, whatsapp 6611 3878
電郵:info@feiwedding.com

臉書專頁