You are here: Home - 未分類 - Max & Wang (麗江 婚紗攝影.June 2010)

Max & Wang (麗江 婚紗攝影.June 2010)

Posted on 六月 9th, 2010 with Max & Wang (麗江 婚紗攝影.June 2010) 已關閉迴響。

我們一直都為去邊度影婚紗相而煩惱, 起初為了方便想在香港影就算….直到在始創中心無意中發現FEI….見到0的相實在好驚訝, 無想到影婚紗相可以有咁靚既景, 之後坐低KATE 好仔細咁介紹麗江有咩特色後, 我們就即時決定去麗江影婚紗相。唯有少少可惜就是影吾到雪景, 因為最遲3-4月才有雪。

我們決定了在6月8日出發, 12日回來。

要在此要多謝KATE 俾了好多意見我們, 例如在深圳機場去麗江會便些, 亦介紹了古往今來客棧等等….出發前還一直提我們要帶什麼過去。(售後服務一樣會做足)THX!

到了studio揀衫當日,上去之前無想到會有那麼多衫可以選擇,就連男士禮服都好多,而且款式有好多仲好靚(最重要睇落還好乾淨)

第一日到麗江已經晚上7點多, 原來這兒司機已經在接機處接待我們, 實在令我們安心好多。去客棧途中kate從香港打來了解司機到了未以及確保我地是否已到了麗客棧,攝影師,助手及化妝師已在客棧等緊我們, 之後我們上房間開會, 簡單講解未來2日我們的行程。

第二日化妝師好準時就來到客棧為我化妝,佢年紀雖然細細但都可以化到我既要求令我感到好滿意…

食完早餐我們就出發去玉龍雪山的雲杉坪,途中才發現當地既地方好乾淨,令我差些忘記這是大陸…哈哈!! 到了雲杉坪(這兒整個山區都是禁煙的)環保意識一流。

雖然上唔到雪山,但都仲可以見到山頂既雪…這裡根本就是一幅畫,真係好靚!

食過lunch後就出發去白水河,見到雪山上流下來的冰水…再去耗牛坪一大片草原,不用多講靚….

第三日化妝師為我化既妝真係好滿意,呢一日會到麗江古城,不時還會見到的著住民族服裝的人,這兒的建築真係好有古城感覺。食完lunch後就去玉柱擎天,充滿花花草草的世界,似人間仙景多0的。之後就去拉市海騎馬(都是第一次騎)

之後就回客棧休息,待天黑就再回麗江古城影夜景,夜晚既麗江古城內的建築都裝上燈為整個古城點綴不少….

要走那天真是有點不捨得這裡的一切, 當日佢地已安排好司機接待我們到機場。

真的要多謝這兩日化妝師途中替我地拿東西(很重的);攝影師及助理耐性地為我們拍攝。攝影師還不時俾我地睇返所影的相, 途中我們經常說說笑笑真的很開心感激他們的照顧。

回港後兩星期左右就可以上去睇相, 我地揀左3個多小時才可以精選到放入相簿既相,佢地絕不hard sales 我們加相。 最後就要得個半月睇製成品, 真係好期待…

雖然整個旅程開支是比起香港影會貴0的,但有這些服務及質素真係物有所值‧

(感謝 Max & Wang 與我們分享美麗的婚照)

更多麗江作品請往:http://feiwedding.com/fei-gallery/LiJiang

Fei Wedding Photography 菲.攝影
www.feiwedding.com
facebook 專頁 www.facebook.com/feiweddinghk

Comments are closed.

Fei Wedding 菲.攝影提供頂級海外婚紗攝影服務,取景地點包括麗江、九寨溝、日本、韓國、歐洲及澳洲等地。總部設於香港交通樞紐的太子區,提供方便貼心的禮服飾物,行程安排、攝影支援及後期制作等完善服務。

Search

網上相簿

地址及營業時間

地址:九龍旺角廣東道1155號日昇廣場
   (港鐵太子站)
時間:12:00noon to 8:00pm
   (逢星期三休息,公眾假期除外)
電話:3580 1672, 3580 1679, whatsapp 6611 3878
電郵:info@feiwedding.com

臉書專頁