You are here: Home - 未分類 - Mandy & Sam (麗江 婚紗攝影.April 2011)

Mandy & Sam (麗江 婚紗攝影.April 2011)

Posted on 四月 30th, 2011 with Mandy & Sam (麗江 婚紗攝影.April 2011) 已關閉迴響。

映完哂相啦… 剛收到設計相簿的檔案, 諗番起同fei wedding既合作.. 都想留番言.

先講下d相. 佢地既相簿設計都幾靚.. 可能同時間我有另一間o係香港多年既大公司做比較啦. 見到fei wedding無論相簿設計, 美觀, 以至公司彈性都比所謂既大公司好! 佢地回應快, 又盡量去做我地既要求.

在內地映相個陣, 攝影師同化妝師都好好. 我地本身去麗江既時候(5月)係一個天氣變化好快既季節. 佢地都會以當地人既經驗幫手睇預測天氣, 大家一齊不厭其煩去討論, 安排, 提點我地好多野… 感受到好想幫我地映靚相既心.. 所以令到我地都好放心!

在雲南映相既時候, 回鄉証出現左d問題. o係呢件事上, 阿kate都好幫忙! 我不斷打電話俾佢求救, 佢都好有耐心咁聽我每個電話, 幫我check呢樣check個樣, 回應我既需要. 真係好好呀!

其實諗番起o係join fei wedding之前, o係我接觸另外個兩間有做雲南映相既公司黎講, 佢地唔會黑面之餘, 仲耐心咁同我地溝通, 唔會無啦啦叫人攞身份證出黎叫人簽單之餘. 又唔hard sell. 我覺得fei wedding都幾好!

Mandy & Sam (麗江 婚紗攝影.April 2011) Mandy & Sam (麗江 婚紗攝影.April 2011) Mandy & Sam (麗江 婚紗攝影.April 2011)

(感謝  Mandy & Sam  與我們分享美麗的婚照)

更多麗江作品請往:http://feiwedding.com/fei-gallery/LiJiang

Fei Wedding Photography 菲.攝影
www.feiwedding.com
facebook 專頁 www.facebook.com/feiweddinghk

Comments are closed.

Fei Wedding 菲.攝影提供頂級海外婚紗攝影服務,取景地點包括麗江、九寨溝、日本、韓國、歐洲及澳洲等地。總部設於香港交通樞紐的太子區,提供方便貼心的禮服飾物,行程安排、攝影支援及後期制作等完善服務。

Search

網上相簿

地址及營業時間

地址:九龍旺角廣東道1155號日昇廣場
   (港鐵太子站)
時間:12:00noon to 8:00pm
   (逢星期三休息,公眾假期除外)
電話:3580 1672, 3580 1679, whatsapp 6611 3878
電郵:info@feiwedding.com

臉書專頁