You are here: Home - 未分類 - Sharon & George (麗江 婚紗攝影.March 2011)

Sharon & George (麗江 婚紗攝影.March 2011)

Posted on 三月 31st, 2011 with Sharon & George (麗江 婚紗攝影.March 2011) 已關閉迴響。

第一次去婚紗展果陣無諗過去邊到影,入去行行下俾feiwedding 吸引住,因為發現原來可以去雲南影婚紗相,雲南呢個地方對我地2個有特別既意義,我地好快就決定左婚紗相地點,之後我地都search 過有無其他公司可以係雲南影相,但係feiwedding 既好處係可以係香港揀衫,同埋間公司口碑唔錯,所以最後諗左一大餐都係決定join feiwedding。我地結果再另外加多個麗江夜景拍攝,都幾唔錯。

我地揀左3月尾去雲南影,一心想影靚靚雪山同油菜花田,點知遇上壞天氣,攝影師,化妝師話之前果一、兩個禮拜已經天氣差,D人上到雪山都影唔到,要落番黎,但通常差左咁耐之後就會好好天,點知我地去到之後天氣仲係麻麻地,swap 左行程去影左古城、拉市海果d先,諗住第二日先上雪山,點知天氣都係麻麻,攝影師同化妝師因為之後隔4日先到下一對,所以好好人咁每朝晨早起身幫我set 頭、化妝、陪我地等天光睇天氣,由於天氣一直都係好麻麻(中間有一日仲落雨tim),行程一直delay,好彩我地今次住果間客棧都幾好,有WIFI,可以打發下d時間,我結果煲左一套劇XD。

等左2日,雖然第4日天氣都麻麻,但叫做無落雨,由於由果日12:00起雲杉枰會封,之後會影唔到雲杉枰,因為電視天氣預報話要過多1個禮拜先會完全好天,我地怕之後果日天氣未必好,所以幾經考慮後,我地決定果日上山影。我地上左雲杉枰先,估唔到有意外收獲,我地以前去過雲杉枰,但第一次見雲杉枰積雪,連攝影師同化妝師都話第一次見,好靚,而且藍色條裙係雪地既效果幾好,錯有錯著,係雲杉枰d相其實好過雪山果d,因為雪山我地係夾硬上,上面大風又好凍,根本笑唔出,好彩每影完一張相化妝師立即幫我披外套,連我咁唔怕凍既人都凍到嘴唇變紫,遊客都為我加油,哈哈!

由於係麗江呆等左好多日,導致之後唔夠時間去瀘沽湖,所以我地一影完相就番客棧乾脆將機票改做第二日番香港,到第二日我地離開果陣,天氣好到不得了,成個天好藍,激死我la…不過無得計既,如果唔係之前果日上去又影唔到咁特別既雲杉枰。

成個trip辛苦晒攝影師、化妝師同助手,同埋HK fei wedding既幫忙,雖然影唔到心目中既雪山,但整體都好滿意,我最後影左有成400張相,最開心既係可以拎番所有相,自己想點執就點執,又唔駛揀相揀到頭爆。

Sharon & George (麗江 婚紗攝影.March 2011) Sharon & George (麗江 婚紗攝影.March 2011)

(感謝  Sharon & George  與我們分享美麗的婚照)

更多麗江作品請往:http://feiwedding.com/fei-gallery/LiJiang

Fei Wedding Photography 菲.攝影
www.feiwedding.com
facebook 專頁 www.facebook.com/feiweddinghk

Comments are closed.

Fei Wedding 菲.攝影提供頂級海外婚紗攝影服務,取景地點包括麗江、九寨溝、日本、韓國、歐洲及澳洲等地。總部設於香港交通樞紐的太子區,提供方便貼心的禮服飾物,行程安排、攝影支援及後期制作等完善服務。

Search

網上相簿

地址及營業時間

地址:九龍旺角廣東道1155號日昇廣場
   (港鐵太子站)
時間:12:00noon to 8:00pm
   (逢星期三休息,公眾假期除外)
電話:3580 1672, 3580 1679, whatsapp 6611 3878
電郵:info@feiwedding.com

臉書專頁