You are here: Home - 未分類 - Ting & Kit (麗江 婚紗攝影.February 2011)

Ting & Kit (麗江 婚紗攝影.February 2011)

Posted on 二月 28th, 2011 with Ting & Kit (麗江 婚紗攝影.February 2011) 已關閉迴響。

我一直都想去d特別d嘅地方影相,因為有識得嘅人之前用過fei, 又覺得麗江好靚, 所以阿kate解釋左價錢同大概嘅費用, 我地就決定join喇,之後佢地email左d旅遊資料同介紹左d訂機票嘅公司比我地, d 資料都好有用. 因為我有選擇困難症!!hehe!!

所以試左衫之後,又要等我個朋友嚟再幫我選,我自己都覺得好麻煩!仲阻住佢地收工, 超級唔好意思!不過佢地都好好咁幫助我地安排~~感謝Hami! 因為我實在阻住佢收工太多次喇~
我自己帶左兩件衫,佢地都幫我襯吓睇吓有冇d飾物適合我,香港試衫嘅服務都好好呀!

第一日去到見到攝影師同化妝師佢地,佢地就約我地夜晚見面, 然後講吓有關明日影相嘅野,因為我帶左兩件自己嘅晚裝,嗰晚化妝師比左意見我幾時著邊件好d, 同埋又睇左我帶去d化妝圖片, 幫我諗吓可以點化, 阿凱又問我地鍾意d咩style有冇d咩要求咁.

我地第一日影係影雪山,我上到去之後暈得好嚴重, 超唔開心呀, 不過攝影師同化妝師都好好,攝影師好努力咁同我影又叫我坐低影, 等我冇咁暈, 化妝師就準備好朱古力同熱水,一唔影就比我飲同食。雪山真係好好好凍,雖然睇d相好似一d都唔凍咁!!但係真係凍x1000000000000, 我一路吸氧氣, 一路影相,不過d相又唔出我其實係咁頭暈喎.

之後去左雲杉枰同白水河,好靚~攝影師係個有要求嘅人,好專業呀,同埋可能大家都幾好傾,所以氣氛都好好,化妝師又好幫得手同埋set d 頭真係同我d圖一樣㗎, 我地非常唔好彩,嗰晚竟然成個古城停電,化妝師佢地又陪我地去搵仲有電嘅酒店同埋幫我地講價, 好彩後來住得返原本嗰度.

之後第二日,我地去左束河古城, 花田,黑龍潭公園同拉市海,喺黑龍潭公園攝影師突然叫我地去樹下面,自己爬左上樹上面,都幾危險㗎, 不過嗰幾張相都好靚,佢真係好有心去影得特別d同靚d, 去到拉城海,佢又叫我地影D隨意d得意d嘅相, 幾有趣㗎。 佢同化妝師都好pro 㗎, 仲照顧得我地好好呀.

麗江治安幾好,d人都好純樸好friendly, fei wedding 都有打電話比我地問吓我地d安排 o 唔 ok。 我覺得 follow up 都唔錯呀.

返到香港之後,後期嘅製做都喺由Hami跟,我d相執左好多次,我自己都覺得自己煩,但係Hami佢地都好細心咁幫我改同排版,一路都麻煩哂 Hami 呀!

分享一D相比大家睇吓啦.

Ting & Kit (麗江 婚紗攝影.February 2011) Ting & Kit (麗江 婚紗攝影.February 2011) Ting & Kit (麗江 婚紗攝影.February 2011)

(感謝 Ting & Kit 與我們分享美麗的婚照)

更多麗江作品請往:http://feiwedding.com/fei-gallery/LiJiang

Fei Wedding Photography 菲.攝影
www.feiwedding.com
facebook 專頁 www.facebook.com/feiweddinghk

Comments are closed.

Fei Wedding 菲.攝影提供頂級海外婚紗攝影服務,取景地點包括麗江、九寨溝、日本、韓國、歐洲及澳洲等地。總部設於香港交通樞紐的太子區,提供方便貼心的禮服飾物,行程安排、攝影支援及後期制作等完善服務。

Search

網上相簿

地址及營業時間

地址:九龍旺角廣東道1155號日昇廣場
   (港鐵太子站)
時間:12:00noon to 8:00pm
   (逢星期三休息,公眾假期除外)
電話:3580 1672, 3580 1679, whatsapp 6611 3878
電郵:info@feiwedding.com

臉書專頁