You are here: Home - 未分類 - Emily & Saiwa (麗江 婚紗攝影.November 2010)

Emily & Saiwa (麗江 婚紗攝影.November 2010)

Posted on 十一月 30th, 2010 with Emily & Saiwa (麗江 婚紗攝影.November 2010) 已關閉迴響。

一直都好喜歡麗江, 所以當我地決定影婚紗相的時候, 我就立即想起呢個地方, 香港有好多到麗江影相的公司, 最後搵左由朋友介紹的 Fei Wedding!

Fei Wedding 既工作人員都好詳細解釋去影相要注意既地方, 例如訂機票, 客棧住宿及雪山觀景區既收費等等, 所以我地都好有預算去完成呢個旅程!

而係麗江幫我地影相既攝影師同化妝師都好好人, 同埋一位識講廣東話既助手, 影相前一日, 佢地都好有耐心聽我地想用咩風格及想要咩既化妝髮型! 其實初初都好擔心化妝問題, 怕會好老土, 但到影相個日, 化妝小姐真的很利害, 化得好靚, 一d 都唔老土 (朋友事後睇完都讚不絕口), 未影相已經有十萬個信心! 而且那天天氣真係好好, 影出黎既相梗加出色!

那天工作人員全程都好照顧我地, 又幫我地拎袋, 扶上扶落, 真係好好, 而攝影師影既相真係好專業, 所以全程都十分開心! 而且每影一輪, 攝影師都會比我地睇d相, 我地越睇越開心, 因為真係影得好靚! 真係好感謝佢地!

影完之後, 我地仲留左幾日, 去埋香格里拉玩, 睇到好多超美的地方! 返左黎幾個月, 都好掛住麗江, 希望有機會, 可以再去一次!!

Emily & Saiwa (麗江 婚紗攝影.November 2010) Emily & Saiwa (麗江 婚紗攝影.November 2010) Emily & Saiwa (麗江 婚紗攝影.November 2010) Emily & Saiwa (麗江 婚紗攝影.November 2010)

(感謝 Emily & Saiwa 與我們分享美麗的婚照)

更多麗江作品請往:http://feiwedding.com/fei-gallery/LiJiang

Fei Wedding Photography 菲.攝影
www.feiwedding.com
facebook 專頁 www.facebook.com/feiweddinghk

Comments are closed.

Fei Wedding 菲.攝影提供頂級海外婚紗攝影服務,取景地點包括麗江、九寨溝、日本、韓國、歐洲及澳洲等地。總部設於香港交通樞紐的太子區,提供方便貼心的禮服飾物,行程安排、攝影支援及後期制作等完善服務。

Search

網上相簿

地址及營業時間

地址:九龍旺角廣東道1155號日昇廣場
   (港鐵太子站)
時間:12:00noon to 8:00pm
   (逢星期三休息,公眾假期除外)
電話:3580 1672, 3580 1679, whatsapp 6611 3878
電郵:info@feiwedding.com

臉書專頁