You are here: Home - 客戶推薦 - Rachel & Steven (影樓 婚紗攝影.September 2016)

Rachel & Steven (影樓 婚紗攝影.September 2016)

Posted on 十二月 5th, 2016 with 0 Comments

我和男朋友早在一年前己經完成了一輯戶外的prewedding拍攝,無打算再影其他婚紗相。但一想到一生人只會結一次婚,趁後生都要留多D倩影,於是在8月尾時臨時決定再去婚展物色有什麼好的prewedding公司,可以影返一輯室內studio的婚照。去到婚展,睇過好多間prewedding 公司影既紗相都幾普通下,背景又悶……直至見到Fei Wedding,看見佢地影出來的婚相好似去左韓國STUDIO影咁靚,我和男友即刻埋去問下D相係咪去韓國影,點知!?佢地話係係香港影,STUDIO場地在太子,我地驚訝萬分,好難想像唔使去韓國,都可以在香港影到一輯咁韓風的婚紗相。而且場景多元化,比其他果D prewedding 公司正好多,原來佢地有成10個場景俾新人揀。咁我心想,各方面都咁好,一定貴,點合,一問,我覺得相當便宜,包一套婚紗、一套禮服、化妝、SET頭(2個造型),包30張精修,所有相的底片,一本相簿、一個大相架,都相當完備,呢個價錢,兩個字,超值!

 
由於距離BIG DAY還有3個月,Fei Wedding超有效率幫我地安排妥當,令我地無後顧之憂。由揀衫時的耐性、包容和建議,到拍攝前的溫馨提示,一切都很用心和體貼。拍攝當天,化妝師好親切,化妝好細緻,很容易與我多作溝通,有效率得來又化得靚靚,好多謝佢。接著,攝影好助手也很盡責,幫忙打光,整理佈景,我地想要吹泡泡的效果,多得佢盡力多次幫我地吹多D泡泡出來,令我地可以影多D靚相。當然,還有攝影師,準確的指示,唯美的攝影角度,幫我地影左好多好靚好靚的相,影完我地揀的場景後,更主動問我地有無帶便服來,幫我地額外影多一個場景,真係有實力之餘,又貼心,好多謝攝影師!

 
之後,睇返D相,個個睇過的朋友都讚不絕口,好開心!再一次覺得呢個價錢超值,搵到一間好的婚攝公司,真係好幸運,所以一定要推介。之後跟進排版、修相都好快手,好有效率,高度推薦!

(感謝Rachel  & Steven與我們分享動人的婚照)

更多影樓作品請往:http://feiwedding.com/fei-gallery/Secret_Place

Fei Wedding Photography 菲.攝影
www.feiwedding.com
facebook 專頁 www.facebook.com/feiweddinghk

Leave a Reply

Fei Wedding 菲.攝影提供頂級海外婚紗攝影服務,取景地點包括麗江、九寨溝、日本、韓國、歐洲及澳洲等地。總部設於香港交通樞紐的太子區,提供方便貼心的禮服飾物,行程安排、攝影支援及後期制作等完善服務。

Search

網上相簿

地址及營業時間

地址:九龍旺角廣東道1155號日昇廣場
   (港鐵太子站)
時間:12:00noon to 8:00pm
   (逢星期三休息,公眾假期除外)
電話:3580 1672, 3580 1679, whatsapp 6611 3878
電郵:info@feiwedding.com

臉書專頁